שניצלים מאתמול יכולים להיות טעימים; כך תגרמו לזה לקרות

אין תחליף לשניצלים שבדיוק יצאו מהמחבת. אבל לאחר ששהו יום או יומיים במקרר, טעמם הוא, איך לומר, פשוט לא זה. אממה, מסתבר שעם חימום נכון, הם יכולים להיות ערבים לחך (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חזה עוף מטוגן שבדיוק יצא מן השמן הוא מאכל שאהוד על כולנו, מגדול ועד קטן. למעשה, זהו אחד המזונות המהירים הבודדים ששווים באמת את הקלוריות הרבות שהוא מכיל. החסרון היחיד בו? אכילת שניצלים לחים וקרים ששהו במקרר יום או יומיים איננה באה בחשבון ואם ניסיתם אי פעם לחמם אותם מחדש, אתם יודעים שזה פשוט לא אותו הדבר.

אבל חכו, חברים, יש לנו חדשות גדולות עבורכם: חימום עוף עם ציפוי קריספי הוא אפשרי ואם יודעים לעשות זאת כמו שצריך, הוא כמעט חסין בפני תקלות. לא מאמינים לנו? הנה מה שעליכם לעשות.

1. הכינו מראש

בהנחה שאתם משתמשים בתנור כדי לחמם מחדש חזה עוף מטוגן (ולא במיקרוגל, פשוט לא. תכף תבינו מדוע), הוציאו אותם מהמקרר ותנו להם "לשבת" על השיש במשך כרבע שעה, כדי לתת להם להגיע לטמפרטורת החדר. בינתיים, חממו את התנור ל-200 מעלות והניחו את רשת התנור על גבי תבנית. מערכת דו חלקית זו חיונית בכדי להבטיח שהחום יחלחל לכל צידי העוף, מבלי שהחלק התחתון יהפוך לעיסה בזמן שהוא שוכב שטוח על התבנית.

2. התנגדו לדחף לעטוף אותו

בעוד שהאינסטינקט שלכם יכול להיות לכסות את השניצלים עם פיסת נייר כסף, בבקשה, אל תעשו זאת. הנחת נייר אלומיניום על העוף שלכם תיצור סביבה לחה שתהפוך את הקרום היפה והפריך שעליו לרך ולא אטרקטיבי.

3. חממו

הניחו את השניצלים על הרשת וחממו אותם בתנור במשך כרבע שעה. הם יהיו מוכנים כאשר החלק החיצוני שלהם ירגיש חם למגע והציפוי פריך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר