תפריט מנצח

מהדגים ועד הקינוח: 7 מתכונים מעולים לשבת

יש לנו עיקרון מנחה אחד: כל המנות סופר פשוטות להכנה - ועדיין יפילו לסתות, אל דאגה - כי ימי שישי הולכים ומתקצרים ואנחנו בונים על שעת שינה אחת לפחות לפני כניסת השבת. קדימה, מתחילים (מתכונים לשבת, אוכל)

שוקי טלה - תפריט מנצח לשבת (צילום: Michael Kraus on Shutterstock)

שוקי טלה עם ירקות ברוטב יין לבן לימוני
אין כמו להגיש את המנות לסועדים ולהכריז בקול את השם המפוצץ שלהן, כשרק אתם יודעים את האמת: עבדתם ממש מעט כדי להגיע לתוצאה המרשימה הזו.
לחצו כאן למתכון

וגם: עוף שלם אפוי עם פרחי כרובית, עגבניות ובזיליקום
מניחים את כל הרכיבים בתבנית גדולה, מתבלים ומשגרים לתנור. כן, זה ככה פשוט. בשלב הזה אנחנו מבינים שכבר הבנתם את העיקרון: ימי שישי הולכים ומתקצרים ואנחנו בונים על שעת שינה אחת לפחות לפני כניסת השבת.
לחצו כאן למתכון

סלמון בתנור ברוטב טריאקי, צ'ילי ומיונז
עם כל הכבוד לשאר הדגים שם בחוץ, אנחנו תמיד נשוב לסלמון. כדי שהוא לא יהפוך למנה משעממת, אנחנו מגוונים בגזרת הרטבים והמרינדות - והסלמון הגמיש מצידו, מקבל אותם באהבה כל פעם מחדש.
לחצו כאן למתכון

אורז מוקפץ עם פטריות ברוטב אסייתי
מורן פינטו עם מנה פשוטה ומהירה להכנה שמתרחשת במחבת אחת - והתוצאה: הרמוניית טעמים מושלמת הודות לרכיב מעניין שמצטרף לחגיגה: אננס! כן כן. האורז מוקפץ עם פטריות ברוטב סויה, שום וטריאקי והוא תוספת מושלמת לדגים, לעוף או לבשר.
לחצו כאן למתכון

לשבת בבוקר: עוגת חלבה ושקדים
עוגה בחושה טעימה טעימה והחלק הטוב ביותר בה: מתקתקים אותה במהירות שיא. מערבבים, יוצקים לתבניות, אופים וזהו. מי אמר שצריך לכלות שעות במטבח ביצירת קינוחים?
לחצו כאן למתכון

לסעודה שלישית: סלט פסטה קרה עם טונה וירקות
סלט גדול, עסיסי וטעים שסוגר לכם פינה לסעודה שלישית שפשוט כיף לאכול. מבשלים את הפסטה מראש, שומרים אותה במקרר ומרכיבים את הסלט רגע לפני ההגשה.
לחצו כאן למתכון

בראוניז שוקולד וטחינה
ריבועים קטנים של אושר במרקם פאדג'י ממכר ומתיקות מעודנת שתוכלו להכין חלביים או פרווה, לבחירתכם.
לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר