תפריט מנצח

6 מתכונים לתוספות מפתיעות ולא שגרתיות בשולחן השבת

לזניה בשרית, מאק אנד צ'יז משגע, כרובית קונג פו, גראטן תפוחי אדמה חגיגי ופשטידות אישיות לשבת בבוקר - 6 מתכונים לתוספות מפתיעות ולא שגרתיות שאיכשהו ממש מתאימות לשולחן השבת (מתכונים לשבת, אוכל)

מתכונים לשבת (צילום: Shutterstock)

טָמָלֶה פאי: פשטידת בשר עם ציפוי פריך מלמעלה

מדובר בשכבה עסיסית של תבשיל בשר, שעועית שחורה ותירס מכוסה בציפוי פריך ומעט מתקתק שדומה לטורטיה קראנצ'ית. פשטידה פשוטה להכנה יותר ממה שאתם חושבים ואם תישארו עם שאריות, יהיה טעים לאכול אותה גם למחרת.

לחצו כאן למתכון

לזניה בשרית

בעיקרון הטמלה היא טייק של מרכז אמריקה על הלזניה האיטלקית המפורסמת, אז הגיוני שנשים כאן גם גרסה בשרית טעימה שכולם יאהבו ותעבוד מצוין לצד מנות העוף והבשר בשבת.

לחצו כאן למתכון ולמדריך וידאו

מאק אנד צ'יז פרווה

לפניכם קערת פסטה מוקרמת היטב ללא טיפת שמנת. אז מה כן יש כאן? רכיבים צמחוניים או טבעוניים לארוחה מזינה ובריאה יותר. מאק אנד צ'יז פרווה משגע שבאופן מפתיע ירגיש לכם טבעי לגמרי על שולחן השבת. באחריות.

לחצו כאן למתכון

כרובית קונג פאו

קונג פאו זה מאכל סיני מפורסם ממחוז סצ'ואן. המתכון הבא מחליף את העוף בכרובית - והתוצאה מעולה וטעימה: פרחי כרובית מטוגנים בבלילה ועטופים ברוטב עם איזון נהדר בין מלוח, מתוק וחריף. הדגים של שבת מתחננים לסייד קיק כזה לידם.

לחצו כאן למתכון

פשטידת ברוקולי אישית

מורן פינטו עם מתכון לפשטידות ברוקולי אישיות בגרסת פרווה פשוטה וקלה להכנה שמתאים להגיש בסעודת שבת בבוקר או לצד הדגים בערב שבת (ובעצם גם בכל יום אחר בשבוע, כארוחה מהירה ומזינה).

לחצו כאן למתכון

גראטן תפוחי אדמה ותפוחי עץ

גראטן זו מנה משובחת מהמטבח הצרפתי שמקבלת כאן שינויים קלים והופכת לפרווה ולחגיגית במיוחד. בא לכם להרשים באמת? זאת המנה בשבילכם.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר