מה אוכלים בתשעת הימים?

5 מתכונים לארוחות משפחתיות מעולות לתשעת הימים

פשטידת אורז עסיסית לצד סלט מלפפונים קראנצ'י, פיצה נפוליטנית מעולה, סלמון בטריאקי עם פסטה וירקות מוקפצים, פסטה ברוטב פטה ועגבניות שרי וארוחה אסייתית נהדרת של צ'יראשי סושי - סלט סושי מפורק וספרינג רול - דפי אורז במילוי ירקות (מתכונים לתשעת הימים, אוכל)

מתכונים לתשעת הימים - פשטידת אורז וכרישה לצד סלט מלפפונים (צילום: Michael Kraus on Shutterstock)

פשטידת אורז וכרישה עם עשבי תיבול - פולו סבזי לצד סלט מלפפונים ועשבי תיבול עם גבינת פטה ואגוזי מלך

הדרך הכי כיפית וטעימה לאכול מגוון עצום של ירוקים זו הפשטידה הנהדרת הזאת: מתכון לפשטידת אורז וכרישה עם עשבי תיבול, רכה מבפנים ופריכה מבחוץ. פשטידה מהמטבח הפרסי, המכונה "פולו סבזי".
(צילום: Michael Kraus on Shutterstock)
לצידה אנחנו מגישים סלט פריך, קראנצ'י ומרענן שנוצר בהשראת מנה פרסית ידועה הנקראת "סבזי חורדן" ואין דרך לטעות איתו.
,פיצה נפוליטנית
פיצה עסיסית עם שוליים שמנמנים ורכים. הלכנו על השילוב הקלאסי של רוטב עגבניות וגבינה, אבל אתם יכולים להיות יצירתיים עם התוספות. אז קדימה, תפתיעו אותנו.
לחצו כאן למתכון
,סלמון בטריאקי עם פסטה וירקות מוקפצים,,,לחצו כאן למתכון,,,,פסטה ברוטב פטה ועגבניות שרי,,,לחצו כאן למתכון,,,,צ'יראשי סושי - סלט סושי מפורק וספרינג רול - דפי אורז במילוי ירקות
אוראל בראל עם מתכון לקוביות סלמון עטופות בטריאקי ושומשום ומוגשות על פסטה וירקות מוקפצים בסגנון אסייתי.הבלוגרית יומנה ג'וואד העלתה את המתכון הזה לטיקטוק ותוך כמה ימים הוא הפך לטרנד רציני עם עשרות מיליוני צפיות. האם הוא שווה את ההייפ? הו כן! מנה מעולה וטעימה שמתקתקים בכמה דקות.
אתם ממש רוצים להכין סושי בבית אבל חוששים שהידיים השמאליות שלכם יעשו לכם בושות? פשוט תפרקו אותו. מורן פינטו עם הצעת הגשה מעולה למנה הפופולרית: קערה בה מעורבבים כל מרכיבי הסושי ומעל רוטב ספייסי ניגר.
,,לחצו כאן למתכון לצ'יראשי סושי,,לחצו כאן למתכון לספרינג רול

לצידו אנחנו מגישים ספרינג רול - דפי אורז במילוי ירקות לצד מטבל אסייתי נהדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר