אונליין למהדרין

לכל הדעות וכמעט בכל הארץ: בשרים בטעם שלך

מהפכת הכשרות של המותג 'וולדאן מהדרין' שחוללה מהפך בבתי ישראל, גם לפי שיטת מרן הבית יוסף - ממשיכה כעת גם לאונליין וכמעט לכל הארץ(צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לשמעון אסרף היה חלום: לקחת את עולם הבשרים צעד אחד קדימה. ללמד את הקהל הישראלי שיש עולם שלם של אוכל שלא מתחיל ונגמר באנטריקוט או בסטייק, ושישנם חלקים רבים שהקהל הישראלי לא הורגל בטעמו האיכותי.

היום, בשיתוף עם אחיו דודו, אימפריית הבשרים שלו כבר בשיאה והיא רק הולכת ומתרחבת. מותג וול דאן מכיל בתוכו לא רק את מסעדת אנטריקוט הידועה בהר חוצבים, ולא רק הקצביות המוכרות, אלא גם רשת של בשרים שמביאה את האיכות של וול דאן לכל קצוות הארץ.

פנינו לשמעון עקב בשורה חדשה שהיתה בפיו.

ללא ספק יש כאן שינוי מהותי, שתף אותנו במעט מהקורה מאחורי הקלעים

את רשת קצביות 'וולדאן' הקמנו לאחר שראינו כי קיים ביקוש גדול לבשר טרי איכותי בכשרות מהודרת. בשנים האחרונות התרחבנו עם סניפים נוספים ושיתופי פעולה ייחודיים, ואז הבנו שאנחנו רוצים להרחיב את הבשורה, ולתת גם לציבור המדקדק ביותר את האפשרות לרכוש בשר מהודר.

האם הכשרות הנוכחית מקובלת על כל הדעות?

בהחלט, יצרנו חיבור מיוחד עם כשרות הבד"ץ העדה החרדית בה אנו מקבלים את הכשרות המהודרת שלהם ומוסיפים הידור נוסף – כל השחיטה נעשית לפי כל ההידורים והחומרות של הרמ"א ו'חלק בית יוסף' כך שמוצרי הבשר שלנו והמסעדה, הם היחידים המקובלים על כל הדעות גם של הלקוחות הספרדיים וגם של הלקוחות האשכנזיים.

לפני שהובלנו את המהלך, נועצתי ברבנים ספרדים מוכרים ודאגתי שהבד"ץ יקפידו על כל החומרות לפי דעת מרן ה'בית יוסף' כדי שכולם יוכלו ליהנות מבשר 'חלק'

ובמסעדה כמובן מקפידים על בישול יהודי לחומרה ע"י יהודים שומרי תורה ומצוות

אתה רואה שינוי בקהל היעד שמגיעים למסעדה ולקצביות בעקבות המהלך?

בוודאי, אנחנו רואים הרבה מאד ציבור חסידי וליטאי יחד עם משפחות ספרדיות איכותיות שאינן מוותרות על קוצו של יוד ומעוניינות לאכול בשר שנשחט לפי כל הדעות ומהודר לאכילה

התגובות שאנחנו מקבלים מהלקוחות שלנו, הוותיקים והחדשים כל כך מרגשות ומוכיחות ללא ספק כי עשינו מהלך טוב והצלחנו לתת לכל המקפידים על הידור כשרות מקיר לקיר את האפשרות לאכול בשר איכותי ומשובח בכשרות מהודרת לכל הדעות.

ומהי הבשורה החדשה איתה אתם יוצאים היום?

אנחנו שמחים לבשר כי חברת וול דאן הרחיבה את שירותי האונליין עד איזור חדרה ברמה של הזמן היום וקבל תוך 24-48 שעות.

חברת וול דאן ידועה במוצרים המשובחים שלה , ולאור הביקוש שנדרש באיזור המרכז החלטנו זה מכבר לפתוח את הסניף ברעננה 09-8865833 שגם שם המוצרים מגיעים עם הולגרמה של בד"ץ העדה החרדית.

במקביל לשירות הניתן בקצביות, השקנו גם שירות הזמנה אונליין שעובד נפלא באיזורים הותיקים שלנו, כעת וול דאן מרחיבה את השירות לאור הביקוש המטורף לכל איזור המרכז, בואכה חדרה.

מהלך זה משלים פריסה כמעט ארצית, החל מאיזור ירושלים, בית"ר, בית שמש, מודיעין, בני ברק וכעת גם כל איזור השרון איזור ת"א והמרכז.

מה שחשוב זה לא לחכות לרגע האחרון אלא להתארגן עם הזמנות מספר ימים לפני התאריך הנחוץ.

את המוצרים ניתן למצא ברשת קצביות 'וולדאן': ירושלים: רח' המרפא 1 הר חוצבים, סניף 'יש' רחוב פארן 7 רמת אשכול | רעננה: רח' אחוזה 94 | וכמובן ניתן להזמין גם באתר WELDONE.CO.IL

מותג וול דאן: המהפכה בעולם הבשרים | לחצו כאן ותתחילו להתמכר >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר