מעצבים (ו-2,380 אנשים): אלו הטרנדים שכדאי לאמץ

42 אחוזים מהאמריקאים החליטו לשפץ את המטבח שלהם לאחרונה, פשוט כי הם לא יכולים לסבול את הסגנון המיושן שלו. אז על אילו מגמות הם ממליצים? (שבעצמנו לא נוכל לסבול בקרוב) (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אם המטבח הלבן שכל כך אהבתם ב-2012, או המטבח בהשראה טוסקנית שחלמתם עליו ב-2002 - גורמים לכם לרצות להחליף את כל הארונות שלכם, אתם לא לבד: כ-42 אחוזים מהאמריקאים החליטו לשפץ את המטבח שלהם לאחרונה, פשוט כי הם לא יכולים לסבול את הסגנון המיושן שלו. זו היתה הסיבה העיקרית שצוינה שבגינה נערך שיפוץ, בהתאם למחקר על מגמות במטבחים בארה"ב, 2023, שנערך יל ידי חברת "האוזז" וסקר 2,380 אנשים לגבי החלטות העיצוב שלהם.

אז תכלס, אילו טרנדים היו נפוצים בתשובותיהם? ומהם המראות שמעצבי פנים אומרים שנראה בכל מקום בשנה הקרובה? הנה התשובות:

1. מטבחים דו גווניים

אם ארונות בגוון אחד משעממים אתכם, שקלו לאמץ את האופנה הבאה: שילוב של עץ ולבן (או צבע אחר), או של שני צבעים - אחד עבור הארונות העליונים ואחד עבור התחתונים, או אחד עבור כל הארונות ואחר עבור האי. אגב, הירוקים והכחולים עדיין מאד מבוקשים ומכניסים פנימה תחושה מאווררת של חוץ.

2. אריחים עם אמירה

זריקת הצבע שאנו מדברים עליה יכולה להופיע גם בדרך אגב (הגב?). ג'ורג'י סמית' והילרי גיבס, מייסדי חברת האריחים "ליבדן", רואים עליה בפופולריות של אריחי קרמיקה נועזים ותוססים ובמיוחד בכאלו הכוללים צורות אורגניות, כמו חלות דבש וחלוקי נחל. אם חשוב לכם להיצמד לתקציב הגיוני, הצמד ממליץ להשתמש בסוג זה של אריחים בקנה מידה קטן יותר, במקום לעטוף בו את כל קירות המטבח שלכם. "זה יוצר נקודת מיקוד בעלת השפעה", הם מסבירים.

3. שטיחים מסורתיים

מורשת היפסטורית - אסתטיקה המשלבת חללי פנים היסטוריים מהמאה ה-20 עם הדגשים אקלקטיים מודרניים - היא מאד "אין" בימינו והאווירה הזו משתלטת גם על אזור המטבח. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת? הוסיפו לו מרבד במראה פרסי או וינטג'. הוא יספק מעט הקלה לכפות הרגליים שלכם בזמן הבישול ומעבר לכך, דוגמה מאוירת יכולה גם להסתיר כתמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר