כמה שעות הילדים שלכם ישנים?

אכילה שתיה ושינה, שליש מחיינו אנחנו בעצם ישנים, האם אנחנו ישנים מספיק? כמה שעות שינה נדרש לילדים? סקרים הראו כי ישראלים ישנים פחות שעות השינה המומלצות * למה גורם חוסר שינה? לא רק לעייפות (בריאות)

טליה אדר | כיכר השבת |
על-פי סקרים קודמים לראשונה קובעת ועדת מומחיםן מהו הזמן הנדרש לשינה בכל גיל נתון, על פי ממצאי סקרים קודמים, הישראלים ישנם פחות מהממוצע, מה שמוביל לעייפות, הפרעות קשב וריכוז, השמנה ואף בעיות נפשיות. כדאי שתתחילו לישון בזמן

בהמלצות האיגוד האמריקני לרפואת ילדים, ובהנחיות של איגודים נוספים בארה"ב הסכימו המומחים כי מרבית האמריקנים ישנים פחות מהמומלץ ואינם מייחסים חשיבות לזמן השינה. מסקרים שנערכו לאחרונה אף בישראל עלה כי גם הישראלים ישנים פחות משעות השינהה המומלצות, מה שמוביל לבעיות קשב וריכוז, לחץ דם, תפקוד לקוי, בעיות נפשיות, והתדרדרות בלימודים ומונעים ניהול משפחה תקין.

המלצות חדשות התקבלו ע"י איגוד הישראלי לרפואת ילדים, הם מציינים את שעות השינה המומלצות, תקינות, מקסימליות ומינימליות, לפי גילאים כפי שמצויין בטבלה הנוכחית.

בהמלצות האיגוד האמריקני לרפואת ילדים, ובהנחיות של איגודים נוספים בארה"ב הסכימו המומחים כי מרבית האמריקנים ישנים פחות מהמומלץ ואינם מייחסים חשיבות לזמן השינה. מסקרים שנערכו לאחרונה אף בישראל עלה כי גם הישראלים ישנים פחות משעות השינהה המומלצות, מה שמוביל לבעיות קשב וריכוז, לחץ דם, תפקוד לקוי, בעיות נפשיות, והתדרדרות בלימודים ומונעים ניהול משפחה תקין.,המלצות חדשות התקבלו ע"י איגוד הישראלי לרפואת ילדים, הם מציינים את שעות השינה המומלצות, תקינות, מקסימליות ומינימליות, לפי גילאים כפי שמצויין בטבלה הנוכחית.,,מחקרים מראים כי ילדים שישנים פחות מפתחים סיכוי גבוהה יותר לחלות במחלות כגון: סכרת, השמנה ובעיות בכלי דם, ופוגעים ישירות במערכת החיסון. כאשר יש קושי בלהרדם או התעוררויות במהלך השינה, יש צורך לפנות לרופא ולבדוק את איכות השינה וממה נובעות הפרעות אלו.,הורים שימו לב, 'שינה חשובה יותר מאוכל' כך היו אומרות הסבתות.. מסתבר שזה לא סתם משפט עתיק, אלא ממש חובה לעקוב אחר איכות השינה והשעות המומלצות כדי לשמור על בריאותם התקינה של ילדינו, וגם על שעות השינה שלנו כהורים כדי שנוכל להיות בריאים ורעננים ולגדלם בנחת.
‏ מומחים מזהירים כי ילדים אשר אינם ישנים מספיק ושנתם אינ איכותית יסבלו מחוסר שינה, מה שיכול להוביל לבעיות בגדילה, ולבעיות רגשיות שיבואו לחיי ביטוי בהתנהגות, ואף לבעיות תזונה.

מחקרים מראים כי ילדים שישנים פחות מפתחים סיכוי גבוהה יותר לחלות במחלות כגון: סכרת, השמנה ובעיות בכלי דם, ופוגעים ישירות במערכת החיסון. כאשר יש קושי בלהרדם או התעוררויות במהלך השינה, יש צורך לפנות לרופא ולבדוק את איכות השינה וממה נובעות הפרעות אלו.

הורים שימו לב, 'שינה חשובה יותר מאוכל' כך היו אומרות הסבתות.. מסתבר שזה לא סתם משפט עתיק, אלא ממש חובה לעקוב אחר איכות השינה והשעות המומלצות כדי לשמור על בריאותם התקינה של ילדינו, וגם על שעות השינה שלנו כהורים כדי שנוכל להיות בריאים ורעננים ולגדלם בנחת.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית