מחריד: הילדה הבאה יכולה להיות הבת שלך!

נושא הפגיעות במגזר החרדי הוא נושא שכמעט ואף אחד לא מדבר עליו, בנות רבות מוצאות עצמן כקרבן פעם אחר פעם ומעבר לפגיעה עצמה, הפגיעה הגדולה יתור והמתמשכת 'שאין להן עם מי לדבר על זה' * הגיע הזמן לעזור להן (פגיעות)

שרה (שם בדוי) | כיכר השבת |
אין להן עם מי לדבר!
שלום!

שמי שרה (שם בדוי) ואני בת 18 מסיימת י"ב ולומדת בסמינר מוכר בירושלים. אני יודעת שלא בטוח שתראו לנכון לפרסם את דבריי אך אם כן והיה זה שכרי. רציתי להעלות על הכתב נושא כאוב במגזר החרדי.

נושא הפגיעות בבנות ישראל. כאחת שנפגעה בתור ילדה בת חמש עשרה אני לא יכולה לנסות לתאר לכם את הצער, את הכאב של אותן בנות שבגלל שהנושא הזה סגור ומסוגר אין להם מי שיענה להם תשובות שהן פוחדות לספר, לשתף. שאין להן מי שיקשיב להם, שיתן להם חיבוק, בתוך ים הבלבול הזה. אי אפשר לתאר את התחושה הזאת של כ"כ לבד למרות שאת יודעת שיש עוד הרבה כמוך..

אבל, זה פשוט נושא שמוגדר כנושא שהשתיקה יפה לו.

כ"כ לא יפה לו...

אני חושבת שזה נושא שצריך להסיר מעליו את הכפפה לפתוח לדבר, לתת לגיטימציה לבנות הללו לכאוב את כאבן. אבל יש מין שתיקה כזאת סביב הנושא הזה, שתיקה שפשוט מוכתבת מאליה, לא משהו שמישהו נתן עליה את הדעת עליה.

וגם אם כן נתן, זה היה מזמן. היום הכל כ"כ אחרת. הנושא הזה הוא נפוץ לאין שיעור. ולא רק במגזר שלנו אלא גם בחברה הכללית, אך במגזר החרדי הנושא הזה סגור ומסוגר. איך זה הגיוני שבמגזר שהערך העליון והמקודש הוא צניעות, דווקא שם זה נפגם.

למה אין שום גוף ארגון שאמור לאגד את כל הבנות האלה, שאמור להוות להם גב תומך משענת חזקה. ארגון שמוכן לתת להם תשובות לכל השאלות הקשות שמתעוררות אצלן, להסביר להן שהן לא אשמות.

איך זה הגיוני שישנם ארגונים לחולי סרטן, לאלמנות ליתומים, ארגונים לגרושות ולילדיהם, לילדים מיוחדים ולכל הדברים בעולם. אז למה למען ה'? למה לא קם עדיין ארגון שיטפל בנושא הזה. לא, אני לא מתכוונת ארגון שיחפש את הפושעים הארורים האלה.. ממש לא! את זה נשאיר לשופט הגדול - הקב"ה הוא כבר יטפל בזה.

וגם לא מתכוונת קווים לייעוץ נפשי, ממש לא. מה עם הלב השבור שלהם? לא מגיע לו מנוחה? אם תשאלו כל ילד היום איזה ארגון מחלק אוכל..הוא ישר ידע לענות, איזה ארגון פודה שביות? גם זה לא יהיה מסובך לו. אבל אם ניגש לילדה בת חמש עשרה ותשאלו אותה איזה ארגון מטפל בפגיעות? לא יהיה לה שמץ של מושג.

אני לא פונה אליכם בשבילי, אצלי זה כבר מאוחר מידי, אבל בכל הלילות האלה שלא הצלחתי לישון מרוב פחד וחרדה מרוב כאב ותסכול הבטחתי לעצמי שאני יעשה למען זה משהו. לצערי אני לא יכולה להחשף מטעמים די נהירים.

לכן אני פונה אליכן!

בשביל מאות ואלפי בנות שהשתיקה שלהם זועקת, שהמצב המבלבל הזה יכול להוריד אותם לבאר שחת ועוד אלפי בנות שעוד עתידות להפגע...ה' ישמור.

אין לנו דרך למנוע את הפגיעה רק תפילות. אבל בואו נרכך להם את המכה, נתן להם יד תומכת, ניתן להם מקום שירגישו חופשי לגשת, לשאול ולבכות, כי זה שהן צריכות יותר מהכל.

שלא יפנו לרחוב מרוב בלבול וצער כי מחקרים מוכיחים שזו אחת הסיבות לירידה מהדרך, אני לא יכולה לתאר לכם מה זה להסתובב ליד כ"כ הרבה מכרים ומשפחה ולהרגיש כ"כ לבד בעולם.

ויש המון בנות כאלה, והבנות האלה זה האמהות של הדור הבא, לא ניתן להם לסבול כך.

אני מתחננת אליכן, בואו נחולל מהפך בנושא...

כי הילדה הבאה יכולה להיות הבת שלך!!!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית