סיכום חדשות החוץ • צפו

פוטין גילה אם הוא מצטער על הפלישה לאוקראינה • השגריר

היטלר עם שורשים יהודיים? • הנשיא הרוסי מצטער על הפלישה? • הדם המזויף שנשפך על השגריר הרוסי • כל זאת ועוד ב'השגריר' בהגשת ציקי ברנדוין לסיכום חדשות החוץ (השגריר)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
השגריר (צילום חיצוני: סטודיו כיכר, רשויות החירום באוקראינה | פנימי: 27א, הקרמלין, קמפיין מלנשון, קמפיין מקרון, קמפיין המפלגה הירוקה, הפרלמנט הבריטי, טוויטר ג'ונסון, Black Lives Matter, הבית הלבן, לשכת טראמפ ארכיון, הבית הלבן))

אם אתם מרגישים מנותקים מהעולם או שאתם ממש מתעניינים בחדשות חוץ, מדי שבוע ב'כיכר' - "השגריר" בהגשת ציקי ברנדוין, יסכם עבורכם את כל האירועים שקרו ברחבי העולם.

פוטין מתחרט על הפלישה לאוקראינה?

במהלך מצעד הניצחון שנערך בכיכר האדומה במוסקבה לציון הניצחון על גרמניה הנאצית, טען נשיא רוסיה פוטין כי מה שקורה כעת באוקראינה זהה למה שהיה במלחמת העולם השניה.
פוטין פנה לחייליו ואמר כי "היום אתם נלחמים על אותו הדבר שאבותיכם וסביכם נלחמו עליו". בהמשך גם אמר כי הוא לא מתחרט על הפלישה לאוקראינה ואמר כי "היינו צריכים לעשות את זה" מפני ש"קייב ביקשה נשק גרעיני".

לכתבות בנושא:

ה'דם' שנשפך על שגריר רוסיה בפולין

שגריר רוסיה בפולין הגיע לבית קברות של חיילים סובייטים שנקברו בפולין לציון יום הניצחון. אלא שבכניסה המתינו לו עשרות מפגינים שמחו על הפלישה לאוקראינה, וכמה מהם שפכו על השגריר דם מזויף.
שר הפנים הפולני אמר כי הוא "מזדהה עם רגשותיהם של התוקפים". ואתם?

לכתבות בנושא:

להיטלר היה DNA 'יהודי'?

שבועות אחרי הריאיון של שר החוץ הרוסי לברוב בו טען כי 'גם להיטלר היה דם יהודי' ולכן הגיוני כי זלנסקי הוא נאצי למרות יהדותו - חוקר בלגי עונה על השאלה האם להיטלר היה דם יהודי.
ז'אן פול מולדרס, החוקר הבלגי, טען בריאיון לכלי תקשורת צרפתי כי דבריו הוצאו מהקשרם וכי "היטלר בהחלט לא היה יהודי, במובן זה שלא היו לו הורים או סבים יהודים. התוצאות שלי אומרות שאולי, אבל לא בהכרח, היו לו אבות יהודים רחוקים".
עוד טען כי ל-9% מהגברים באוסטריה וגרמניה יש DNA מסוג זה, DNA שמזוהה כ'יהודי', אך הדבר יכול להיות גם אצל מעטים שאינם יהודים.

לכתבות בנושא:

חבר הפרלמנט רצח מפגינים והתאבד

דרמה בסרי לנקה: אחרי הפגנות אלימות ראש הממשלה הגיש את התפטרותו לאחיו הנשיא.

במהלך המהומות האלימות הוצת מעונו של ראש הממשלה, וחבר פרלמנט מטעם מפלגתו פתח בירי על מפגינים, הרג כמה מהם - והתאבד.

לכתבות בנושא:

---

  • להארות והערות: tziki@kikar.co.il
  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר