סיכום חדשות החוץ

הנשיא לשעבר טראמפ הציע לתלות את סגנו מייק פנס

פוטין מת? • 100 יום למלחמה באוקראינה • השבוע בהיסטוריה: המפלגה שהבטיחה מגבות חינם וניצחה • כל זאת ועוד ב'השגריר' בהגשת ציקי ברנדוין לסיכום חדשות החוץ (השגריר)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
השגריר (צילום חיצוני: סטודיו כיכר, שאטרסטוק | פנימי: 27א', הבית הלבן, צבא רוסיה, צבא אוקראינה, הקרמלין, מתוך עמוד היוטיוב של 'המפלגה הטובה ביותר', סי פאן, צילום ערבי)

אם אתם מרגישים מנותקים מהעולם או שאתם ממש מתעניינים בחדשות חוץ, מדי שבוע ב'כיכר' - "השגריר" בהגשת ציקי ברנדוין, יסכם עבורכם את כל האירועים שקרו ברחבי העולם.

100 יום לפלישה לאוקראינה

למרות שעל פי כל ההערכות אוקראינה הייתה אמורה להיות בידי רוסיה תוך שבוע - כבר חלפו 100 ימים מאז הפלישה, ונראה כי ההרפתקה של פוטין שגררה אחריו את העולם - רחוקה מלהסתיים.

מאז הפלישה איבדו שני הצדדים עשרות אלפי בני אדם, וצבא רוסיה רמס את התשתיות באוקראינה והחזיר את אוקראינה עשרות שנים לאחור.

יחד עם זאת, לא נראה כי סוף המלחמה קרב, והקרבות העזים באיזור המזרח רק הולכים ומסלימים.

פוטין מת והוחלף בכפיל?

אתר החדשות הבריטי 'דיילי סטאר' דיווח כי משיחה עם גורמי ביון עולמיים מטעם בריטניה, עולה כי ייתכן ונשיא רוסיה פוטין מת ממחלה קשה והוחלף בידי כפיל.

לטענת הגורמים, מדובר בסוד שידוע רק למעטים המקורבים לקרמלין, והסיבה להסתרת מותו של פוטין הוא חשש מהתפוררות צמרת השלטון וביטול המלחמה באוקראינה.

עוד אמר הגורם לכלי התקשורת הבריטי כי בקרמלין נערכו לנפילת נשיא רוסיה פוטין וביקשו ממנו בימיו האחרונים להקליט מראש נאומים.

חרושת השמועות סביב מצבו של פוטין לא פוסקות - אז מה אתם חושבים? פוטין חי או בריא כמו שור?

לכתבות בנושא:

טראמפ רצה לתלות את סגנו?

בעיתון הפופולארי 'ניו יורק טיימס' דווח כי במהלך מהומות הקפיטול, נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ כעס מאוד על סגנו מייק פנס של סייע לו בערעור תוצאות הבחירות והציע לתלות אותו כעונש.

טראמפ הכחיש את הדיווח ואמר כי הוא רק "חלק ממסע ההכפשה נגדי".

לכתבות בנושא:

הפרלמנט קבע: "לא לישראל!"

בפה אחד אישר הפרלמנט העיראקי חוק לפיו תיאסר כל נורמליזציה עם מדינת ישראל.

לאחר אישור החוק, קמו חברי הפרלמנט העיראקי על רגליהם והריעו בקול רם "כן לעיראק! לא לישראל!". החוק עובר בצל הזעם בעיראק על הסכמי אברהם שאושרו בשנים האחרונות.

לכתבות בנושא:

--

  • להארות והערות: tziki@kikar.co.il
  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר