התוכנית הכלכלית • צפו

מי מפחד מליברמן, מי ידאג לכם אם תמותו וכל מה שחשוב רגע לפני 'ועידת כיכר'

השבוע בתוכנית הכלכלית: מידע קריטי על הפנסיות והביטוחים שלכם • למה עודפי התקציב לא מופנים לתשלום על צהרונים עבורכם? • איזה מייבש כלים שווה לכם לקנות ואיך עובדים עליכם אתרי מכירות באינטרנט? • וגם, ועידת כיכר השבת, עובר ושב, כותרות הכלכלה ושלל פינות חשובות שיסדרו לכם את הכיס (הכלכלית)

משה מנס | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג | עריכה: ידידיה כהן • תמונה ראשית: נתי שוחט, אבשלום ששוני ומיכאל גלעדי - פלאש 90)

'התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת משה מנס וצוות כתבי "כיכר השבת", עם כל הנושאים הכלכליים הבוערים שעל סדר היום ועל כל מה שחשוב לנו לדעת - לצד הפינות הפופולריות שיסדרו לכם את הכיס.

וועידת כיכר השבת

מחר, יום שני, הוועידה הגדולה של 'כיכר השבת' במלון וולדורף אסטוריה, בהשתתפות כל בכירי המדינה נשיא המדינה, ראש הממשלה לשעבר, ראשי המפלגות החרדיות, שרים וחברי כנסת לצד בכירים במשק הישראלי, מנהלי בנקים וחברות.

ובוועידה: ריאיונות ונאומים של בכירי הפוליטיקאים לצד מושבים עם מומחים ובכירים על כוחות השוק החרדי, הצרכים, הצרכנות וערכים. עשה ואל תעשה ופרסום לציבור החרדי, הרצאות טד ועוד.

והיום בתוכנית, כותרות מהריאיון עם נתנאל איזק, מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת שיספר על המשרד והעשייה וכיצד מתנהלים עם הציבור החרדי למרות המורכבות וכותרות מהריאיון עם יואב בן שלום מומחה למכירות ברשת באמצעות פסיכולוגיה של חווית המשתמש.

עובר ושב

אחרי תקופה שאביגדור ליברמן הוא שר האוצר במדינת ישראל, אברומי לינשה יצא לשאול את העוברים ושבים מה הוא עשה, היכן הוא פעל והאם עשה משהו לטובה ועל הדרך ברר האם ומדוע אנשים פוחדים ממנו...

יש לי מושג

בואו נהיה אופטימיים לרגע, מה יקרה אם תמותו או תאבדו את היכולת לעבוד, מי ידאג לכם ומה כדאי לכם לעשות - פינה חשובה עם שלומי כהן מ'טראסט פיננסים'.

כמה עולה לי?

השבוע בפינה מיוחדת המוקדשת לעקרות הבית ולגברים ששוטפים כלים, אלעד זהבי בדק ומצא כמה עולה מייבש כלים, מה עדיף והיכן?

כלכלה בדקה

יש לכם מושג מה הפנסיה שלכם? כמה אתם חוסכים והיכן היא נמצאת? קבלו טעימת ידע בפינתו של ארי טננבוים שתוך דקה מציג לנו את הנושא בלוויית איורים משעשעים.

כותרות הכלכלה

השבוע בכותרות עם אלי דן:

- אחרי שמונה חודשים יש בתקציב המדינה עודף כספים, בהיקף של כ-8% מתקציב המדינה השנתי. מה אתם הייתם עושים עם 34 מיליארד ש''ח למען החברה בישראל, והאם אתם בעד חוק חינוך חינם מגיל 0?

- מחלבת טרה הראשונה שמודיעה על העלאת מחירים בכל שאר מוצרי החלב מתוצרה שאינם בפיקוח. טרה הודיעה לקמעונאים שמחירי שאר המוצרים שלה יעלו ב-4.9%, בדומה לשיעור ההתייקרות של המוצרים בפיקוח. האם גם תנובה, ושטראוס יעלו בעקבותיה?

- המחירים מזנקים אבל הישראלים לא מפסיקים לקנות. ההוצאות ביולי-אוגוסט הסתכמו ב-74 מיליארד שקל. מי קונה, מה הוא קונה והיכן.

- אנשים נוספים הצטרפו לתביעה נגד אילון מאסק על סך 258 מיליארד דולר על כך שעמד בראש תוכנית הונאת פירמידה לתמיכה במטבע הקריפטו דוג'קוין. למה הם טוענים שמדובר בהונאה? האם לקריפטו ולמטבעות המובילים כגון ביטקויין יש ערך מצד עצמם או הכל עניין של היצע וביקוש?

  • לרעיונות, ראיונות, וכל מה שאפשר לצרוח עליו בפינת הצרחנות, מוזמנים לכתוב למייל שלנו: moshe@kikar.co.il

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר