היכולת לשנות מציאות

"מדברים עם הרב פנגר" • אלי כהן עם סיפור חייו הבלתי ייאמן

מזכה הרבים הרב יצחק פנגר בתוכנית שבועית בה מתארחים ידוענים ומצליחנים שמגוללים את סיפור חייהם השזור באתגרים וקשיים - בדרך להצלחה • ובתוכנית השביעית: אלי כהן, מפקד צוות כבאים בכבאות והצלה • נולד כשאביו בכלא, בגיל 8 יצא לעבוד ולאחר נישואיו נולד לו ילד עם מחלה נדירה • היכולות של כוח רצון לשנות מציאות והשגת מטרות בחיים • צפו (אולפן)

מזכה הרבים הרב יצחק פנגר, מגדולי מחזירי התשובה בדורנו, בתוכנית שבועית ב'כיכר השבת' - "מדברים עם הרב פנגר", בעזרת-השם בכל יום שלישי בשעה 21:00.

"מדברים עם הרב פנגר" הינה תוכנית אירוח ייחודית שבה נפגש הרב יצחק פנגר עם ידוענים ומצליחנים בכל התחומים, שמגוללים את סיפור חייהם השזור באתגרים, חוויות וקשיים בדרך להצלחה הגדולה - שמהם נוכל כולנו ללמוד על חיינו.

"אין חכם כבעל הניסיון", אמרו חז"ל, וזו ההזדמנות שלנו לאסוף טיפים ותובנות מעשיים, מאלו שכבר הצליחו - בדרך שלנו להצלחה.

ובתוכנית השביעית: אלי כהן

אלי כהן נולד בשנת 1979 באשקלון, בעוד אביו מרצה עונש של 20 שנות מאסר. משפחתו, מתמודדת באותם ימים עם מצב כלכלי קשה והוא נאלץ - וכבר בגיל 8 - לצאת לעבוד ולסייע בפרנסת אחיו ואחיותיו.

לאחר שירותו הצבאי וקבלת ההצטיינות, הוא מצטרף לשירותי כבאות והצלה - שם נבחר, מתוך אלף מתמודדים, לתפקיד כמפקד צוות כבאים.

לאחר נישואיו, נולד להם ילד שסובל ממחלה נדירה ומאה אחוזי נכות השוכב מורדם ומונשם במצב קשה. בהמשך הדרך גם התגרש אך שמר על יחסים טובים עם גרושתו, והיום חובק זוגיות חדשה. אלי, עובר תהליך אישי ומגלה את כח האמונה בבורא עולם.

ריאיון אישי, ייחודי ומרתק על עולם שלם של הצלת חיים, וגילוי היכולות הטמונות בכח הרצון לשנות מציאות תוך הקניית הכלים להשגת מטרות בחיים, תמיד עם חיוך ומבט קדימה...

הראיונות הקודמים >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר