המסלול לישועה

"שמן משחת קודש": השנה מדליקים נרות חנוכה בשמן המבורך!

מקורביו של הגר"ש גלאי יודעים שהציפייה שלו לימי החנוכה גדולה במיוחד • כל ה'תיקים' הכבדים ממתינים לימים אלו • הוא נערך לתפילות שיקרעו שערי שמים ויחישו ישועה לעם ישראל • איך מצטרפים? כל הפרטים >> (חרדים)

מסלול לישועה עם הגר"ש גלאי בימי החנוכה (צילום: באדיבות המצלם)

ימי החנוכה הם ימים קדושים ונשגבים מאוד, הרבי הקדוש החוזה מלובלין העיד שאפילו נשמתו של ה'מויסר' הפחות והמזוהם ביותר, זה שבוגד בבני עמו ומוסר אותם ביד ערלים, מאירה באור יקרות בשמי מרום בשעה שהוא מדליק את נרות החנוכה.

עמוד התפילה של מורנו, הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, ממתין בכיליון עיניים לקראת ימי החנוכה, ומתכוון לצאת לדרך שתחיש ישועה ליהודים הזקוקים לישועה.

את כל 'התיקים הכבדים' הוא שומר לימי החנוכה, ובימים אלו הוא מרבה בתפילה ובתחנונים, בדמעות שליש ובקול יללה הבוקעת מעומק לבו הטהור, כדי פעול בשמי מרום ישועה עבור הזקוקים לה כל כך.

שיא השיאים הוא בנסיעה של מרן עמוד התפילה שליט"א, לציון המצוינת, קבר הרשב"י במירון, בעצם ימי החנוכה. שם, במירון, מרים הגר"ש קול זעקה גדולה ומרה, וכשאל תפילתו הזכה מצטרפת זכותו העצומה של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, הוא פועל ישועות בקרב הארץ.

כדי לזכות בישועה בברכת קדשו של עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א הקליקו כאן >>

לקראת ימי החנוכה ניאות עמוד התפילה שליט"א להקדיש את עיקר זמן התפילה שלו לתורמי 'קופת העיר', כחלק מהתפקיד אליו התמנה על ידי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, לברך את התורמים לקופת העיר ולהתפלל עבורם מעומק לבבו.

במסגרת זו קבע הרב גלאי שלוש מידות בנותני צדקה לקופת העיר.

  • התורמים סכום של 360 שקלים, יזכו ששמם ייחרט על גבי הגיליון שייטול הרב עמו למירון, והוא יתפלל עליהם באופן פרטני בדמעות שליש.
  • התורמים סכום של 960 שקלים, יזכו שמרן שליט"א יתפלל עליהם מעומק לבו הטהור במירון, ובנוסף יקבלו עם שליח מיוחד שיביא אל פתח ביתם את מתנו של עמוד התפילה שליט"א, בקבוק שמן זית מיוחד להדלקת הנרות, ושרביט הדלקה מעוטרת מכסף, כשעליה חרוטה ברכת קדשו של הגר"ש גלאי שליט"א.
  • המידה השלישי בנותני הצדקה היא, אלו שיתרמו סכום של 3,600 שקלים. אלו יזכו להצטרף לנסיעה המיוחדת של מרן הגר"ש שליט"א למירון בעצם ימי החנוכה, וישתתפו איתו במעמד התפילה המיוחד, כשלאחר מכן הם יוכלו גם לעבור לפניו בסך, ולשוחח עמו באופן אישי, לקבל את ברכתו הלבבית הניתנת במאור הפנים המיוחד לו.

מיותר לציין שכל התרומות יעוברו לידי משפחות עניות, הכסף ישמש לקניית לחם וחלב למשפחות רעבות, נעליים לילדים עניים, טיפולי שיניים, וההוצאות הדחופות ביותר של המשפחות הנתמכות.

כדי לזכות בישועה בברכת קדשו של עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א הקליקו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר