רגע לפני יום הדין

קיימו את אחת המצוות הגדולות בתורה במחיר אפשרי

בצילם של הימים הנוראים, ארגון הסת"ם העולמי מעניק עבורכם הזדמנות נדירה להשתתפות בכתיבת ספר השקול כנגד מצוות הכנסת ספר תורה, בתרומה של 50 ₪ לחודש למשך 3 שנים (חרדים, צדקה).

(צילום: שאטרסטוק)

כיום לא כל אחד יכול לזכות במעלת ספר תורה, אשר סגולותיה האדירות יכולות לשנות את מזלו של האדם מן הקצה אל הקצה הן בגלל המחיר העצום והן בגלל פרצות הכשרות בתחום.

על מקיימי מצוות ספר התורה נאמר "זוכה לעשירות" (ירושלמי, ספר החינוך ועוד), "זוכה לאריכות חיים" ('יסוד ושורש העבודה', גר"ח פלאג'י ועוד), "מגינה על האדם ועל נכסיו" (גמ' עירובין, רש"י ועוד), "מתכפרים עוונותיו" ('כלי פז', 'שארית יעקב ועוד), "מתברך בפריה ורביה" ('אמרי שפר', משנת אברהם ועוד).

ארגון הסת"ם העולמי הצליח לחשוף את דברי אדיר שבאדירים הגאון 'בעל האדרת' מלפני 140 שנה אשר כתב בספרו (חשבונות של מצווה) "לצוות לכתוב ספר "ויהי בנסוע" ויהא חשוב כאילו קיים כל המצווה כולה (של ספר תורה)"

(יח''צ)
(יח"צ)
הגדלה

הסניגור שלך לכל השנה - כנסו >>

יהיו שיסתפקו ויאמרו הלוא זה רק פוסק אחד שאומר כדבר הזה ומי יעיד לנו שהדבר כן נכון לעשותו.

שוב ארגון הסת"ם העולמי חושף את דברי מרן רשכבה"ג הג"ר חיים קנייבסקי אשר לפני שמונה שנים פסק את דעתו על דברי 'האדרת' ואמר "זו עצה טובה" (בספר שערי ציון שאלות ותשובות מפי מרן) ועוד הוסיף "שיעשו זאת על גבי דף (קלף) קטן" (שם).

(יח"צ)

אך כדי לקיים את כל הנ"ל נאלץ הגר"ג שליו שליט"א ממייסדי הארגון לכתת רגליו בין גדולי הדור כדי ללמוד כיצד להכין את הספר הקדוש שיהא מהודר לכל הדעות.

לאחר בירור הלכתי נרחב הצליחו בארגון הסת"ם העולמי ליצור את ספרי "ויהי בנסוע" הראשונים בעולם לפי תהליך אשר נפסק על ידי גדולי התורה כדי שיהיו כשרים ומהודרים לכל הדעות ומחולקים כמתנה לתורמים 50 ₪ לחודש למשך 3 שנים (1800 שקלים) לפעילויות הארגון הקדוש.

הסניגור שלך לכל השנה - כנסו >>

לבירורים ארגון הסת"ם העולמי

02-999-3-222

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר