רבנים מתגייסים לטובת חסל"ט

בעקבות סערת החסה יצא השבוע באופן חריף הרב יוסף צבי רימון נגד מכתבו של הרב עמאר בנושא חסה גוש קטיף וטען: חסה ערבית רגילה הנקנית בשוק, מרוססת הרבה יותר מאשר חסה של חסל"ט. הרב יוסף צבי רימון הוא ממקימי תעסוקטיף ששם לו למטרה לסייע למפוני גוש קטיף להשתקם ולמצוא תעסוקה לאחר הגירוש

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

בעקבות סערת החסה הגיב הרב יוסף צבי רימון למכתבו של הרב עמאר בנושא חסה גוש קטיף וטען: חסה ערבית רגילה הנקנית בשוק, מרוססת הרבה יותר מאשר חסה של חסל"ט – המותג המזוהה ביותר עם חסה גוש קטיף.

לדבריו, על חסות ערביות אין כל פיקוח, בניגוד לחסל"ט שיש לה פיקוח מעבדתי, ועומדת בתקנים בינלאומיים מחמירים.

חסל"ט משתייך למפוני כפר דרום, שהצליחו ב 10 אצבעות להקים מפעל ייחודי של חסה ללא תולעים שהפכה לשם דבר.

הרב יוסף צבי רימון הוא ממקימי תעסוקטיף ששם לו למטרה לסייע למפוני גוש קטיף להשתקם ולמצוא תעסוקה לאחר הגירוש.

וכך כתב הרב: "עלי להדגיש: ישנן חברות רבות של חסה ללא תולעים ובחלקן אכן קיימת בעיה. אולם, חברת חסל"ט (של גוש קטיף לשעבר) והחברות שמשווקות על ידה (כגון: עלי קטיף, ביכורי קטיף, ירוק מן הטבע) מקפידות מאוד על תקנים מחמירים של חומרי הדברה. בחברות אלו ישנם מאמצים רבים למנוע את מירב החרקים עוד טרם ההדברה, בטכנולוגיות חדשניות, ואין בהם ריסוס יותר מאשר בחסה רגילה.

"אדרבה, חסה ערבית רגילה הנקנית בשוק, מרוססת הרבה יותר מאשר חסה של חסל"ט. על חסות ערביות אין כל פיקוח, בניגוד לחסל"ט שיש לה פיקוח מעבדתי, ועומדת בתקנים בינלאומיים מחמירים. חברת חסל"ט משקיעה כסף רב בכדי לגדל חסה ללא חרקים, ויחד עם זאת להקפיד על רמה טובה מבחינה בריאותית, שתעמוד גם בתקני ייצוא.

"זמן רב עודדתי את רמי לוי למכור חסל"ט, ובחודשים האחרונים הדבר הצליח (אלא שהוא מביא גם חברות אחרות, וניתן לבקש דווקא את חסל"ט או חברות המשווקות על ידי חסל"ט).

"אמנם, אני קצת "נוגע בדבר" בגלל הקשר שלי עם תעסוקטיף ואנשי גוש קטיף, אבל אני מאמין שהדברים שכתבתי נכונים גם לגופו של עניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר