"הנה, אני לא בבונקר"

נסראללה: "ישראל תעמוד מול גורל שלא העלתה בדעתה"

"חיזבאללה מקבל טילים מדויקים, למרות ניסיונות ישראל למנוע זאת", כך טען מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בנאום שנשא והוסיף: "אני כמובן לא נמצא במקלט. הניסיונות לחסל אותי - נכשלו" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
חסן נסראללה (צילום: מתוך @unewsfarsi בטוויטר)

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ניצל את נאום 'חג העשורא' בכדי להתריס ולאיים על ישראל: "המזימה הישראלית נכשלה".

נסראללה הוסיף וגיחך: "הם צוחקים עלי ואומרים שאני מאיים מתוך מקלט. אני כמובן לא נמצא במקלט. אני נמצא במקום מסוים והעובדה שאני פה נואם מוכיחה שאתם מנסים לילות כימים להרוג אותי, ורק נכשלים".

באשר לתקיפות הישראליות בסוריה, תקיפות שנועדו לסכל הברחת טילים מדויקים לחיזאללה, אמר המזכ"ל: "חיזבאללה ממשיך לקבל טילים מדויקים, למרות ניסיונות ישראל למנוע זאת".

"הישראלים כועסים ומודאגים כי מזימתם נכשלה", טען נסראללה והוסיף: "הם תלו תקוות במה שקרה בסוריה ועיראק, אבל כל האשליות האלה התנפצו. הם מבינים שציר ההתנגדות חזק מתמיד, הם מבינים שיש מדינות חדשות שהצטרפו לציר ההתנגדות. עמים שהיו מחוץ לקונפליקט עם ישראל, היום הם חלק ממנו. ישראל מפחדת מכל מלחמה. הם מבינים שלמלחמה מולנו יהיו השלכות רבות באזור. נקודות החולשה שלהם חשופות והם יודעים את החוזקה שלנו".

מזכ"ל ארגון הטרור הוסיף: "ישראל מבינה שלאויבים שלה יש טילים מדויקים. אין להם פתרון וזה ידחה את המלחמה. החזית הפנימית הפכה להיות החזית העיקרית. ב-1973 המלחמה הייתה בחזית, בזמן שבתל אביב שתו קפה וקראו עיתון. עכשיו הכל שונה. אני אומר לישראל - תיזהרו. כל מה שעשית עד עכשיו נגמר ותם.

"יש לנו טילים מדויקים ולא מדויקים ואמצעים אחרים. אם ישראל תכפה מלחמה על לבנון ישראל תעמוד מול גורל שלא העלתה בדעתה. ישראל מבינה שאי אפשר לנצח מלחמה בטכנולוגיה, הגורם האנושי יכריע את המלחמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר