חיסול פחריזאדה

הזוי: שלטי "תודה למוסד" ודגל ישראל באיראן

"מספרים שגם הפעולה הזאת התבצעה באמצעות לווין", לעגו ברשתות החברתיות באיראן לשילוט המוזר שנתלה על גשר במרכז הבירה טהרן, בהקשר להתנקשות במדען הגרעין הבכיר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
"תודה למוסד" בלב טהרן (צילום: מתוך טוויטר)

גשר מרכזי בטהרן, בירת איראן, עוטר ביממה האחרונה בשילוט מפתיע, הנושא את הכיתוב "תודה למוסד", לצד דגל ישראל, זאת בתגובה מוזרה משהו לחיסולו של אבי תוכנית הגרעין מוחסן פח'ריזאדה לפני כשבועיים.

כזכור, התנקשות דרמטית זו יוחסה באופן מיידי לישראל, באמצעות יחידת כידון של המוסד, ומיד לאחריה גררה הבטחות לנקמה מוחצת מצד איראן נגד "הישות הציונית".

המנהיג העליון של הרפובליקה השיעית עלי חמינאי, שבינתיים צצו דיווחים כי מצבו הרפואי קשה, נשבע אז לנקום את מותו של פחריזאדה.

מוחסן פחריזאדה (ללא קרדיט)

באיראן צצו מספר גרסאות לחיסול המהדהד. מביצוע כמעט בדיוני של ירי ממכונת ירייה שהורכבה על רכב, הופעלה בשלט רחוק ואחר כך פוצצה את עצמה, ועד ירי מתנקשים מטווח קרוב, עד כדי אשתו של היעד שהיתה לצידו לא נפגעה כלל.

כעת, שלט ה"תודה למוסד" עם דגל ישראל, שלא ברור מי תלה אותו ומה מטרתו, מככב גם על ידי גולשים איראנים ברשתות החברתיות, ואחת התגובות לו לעגה: "מספרים שגם הפעולה הזאת התבצעה באמצעות לווין".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר