חמאס חשף בשידור

הקלטת "חייל ישראלי חטוף" ותיעוד מזמן הכליאה של גלעד שליט

ערוץ אל גז'ירה הקטארי פרסם הערב הקלטה לכאורה של אחד החטופים הישראלים, בה הוא מתחנן לעזרה וכן תיעוד של גלעד שליט, בזמן שהיה שבוי בידי החמאס בעזה; צפו (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מתוך הווידיאו (צילום: השידור באל ג'זירה)

ברשת הטלוויזיה הקטארית - אל-ג'זירה, התראיין הערב (ראשון) סגן ראש הזרוע הצבאית מרוואן עיסא שהופיע בפנים מוצללות וסיפר כי "הוחלט על החטיפה של שליט בצל האווירה הפוליטית", לאחר מכן הוצג וידיאו של שליט בזמן הכליאה וכן הקלטות של "חייל ישראלי שבוי", שלדברי גורמים בכירים בישראל - מדובר בזיוף מוחלט.

ההקלטה של החייל הישראלי השבוי, שכלל לא בטוח, כי מדובר בחטוף אמתי, נשלחו על ידי ארגון החמאס, שמחזיק בגופות של החיילים שאול וגולדין הי"ד, וכן את אברה מנגיסטו והישאם א-סייד, שגם אותם מגדיר האגון העזתי כחיילים.

חמאס כאמור לא אמר בהקלטה באיזה חייל מדובר, שבהקלטה נשמע אומר: "אני חייל ישראלי, הנתון בשבי של גדודי עזאדין אל קסאם. אני תוהה ומקווה שמדינת ישראל עדיין קיימת".

ההקלטה של החייל

"החייל השבוי", נשמע אומר בהקלטה עוד: "אם מדינת ישראל אכן קיימת, אני תוהה בשנית האם מנהיגיה של המדינה חושבים על החיילים השבויים, דואגים להם ואמונים על שחרורם. אני מת כל יום מחדש. חיים אינני, מרגיש שהתקווה להיות בקרוב בחיק המשפחה פועמת בלבי, נא הצילו".

מכיוון שנפוצו שמועות על כל שמדובר בחטוף אברה מניגסטו, אמא של מניגסטו הודיעה הערב כי לא מדובר בקול של בנה.

גלעד שליט

בנוסף, פורסם תיעוד מהחיים של החייל השבוי גלעד שליט, כשהיה שבוי בידי החמאס, שליט נראה מתגלח ומשחק בכדור.

מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום, אמר בתגובה: "חמאס נמצא במצוקה לאחר המכות הקשות שספג במבצע "שומר החומות" ועושה כאן ניסיון למניפולציה זולה ושקופה. ישראל מודעת למצבם של הבנים הדר גולדין ואורון שאול, ושל שני האזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד שחצו את הגבול בעודם בחיים".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר