החיסולים באיראן

בנט מתרברב: "מסתבר שהחברה האלה פגיעים יותר ממה שחושבים"

בצל הדיווחים על רצף חיסולים בטהרן, ראש הממשלה נפתלי בנט ל'ניו יורק טיימס': "המשטר האיראני רקוב, מושחת וחסר יכולת"• "מסתבר שהם פגיעים יותר ממה שחושבים" (ביטחוני)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
איראן. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, העניק ראיון לעיתון האמריקני ה'ניו יורק טיימס', והתרברב בין היתר על המתחולל באיראן. הדברים מגיעים ברקע רצף החיסולים המסתוריים של אנשי משמרות המהפכה באיראן, שיש המייחסים אותם לישראל.

"מסתבר שהחבר'ה האלה פגיעים יותר ממה שהם נראים", אמר ראש הממשלה בנט. לדבריו, "המשטר האיראני רקוב, מושחת וחסר יכולת".

הוא דיבר בראיון אף על ממשלתו, שמסיימת כעת את דרכה. "החזרנו את ההגינות, את הכנות ואת העמידה בהתחייבויות בשנה האחרונה", אמר בנט.

אתמול דווח באיראן על חיסול נוסף שהתקיים ביום שלישי השבוע. לפי הדיווח, מהנדס בכיר בתעשייה הביטחונית האיראנית ועוזרו חוסלו בידי אלמונים. התובע הציבורי האיראני טען בנוסף כי שירותי הביטחון האיראניים עצרו רשת של אנשי המוסד שהתכוונו להתנקש בכמה מדענים איראניים. בישראל לא הגיבו לשני הדיווחים.

לטענת האיראנים, סוכני המוסד נעצרו במחוזות סיסטאן ובלוצ'סטן הנמצאים בדרום-מזרח איראן לאחר מעקב אחריהם שנמשך שמונה חודשים.

בתקופה האחרונה, בכירים איראניים רבים חוסלו בנסיבות מסתוריות. רק לפני 3 ימים דיווחו כלי תקשורת המקושרים לאופוזיציה באיראן על מותו של קצין נוסף בזרוע האוויר והחלל של משמרות המהפכה. לאחר מכן פורסמה מודעת האבל באיראן של הקצין, והאב פראמרזיאן. נסיבות מותו לא פורסמו.

כמו כן, האיראניים דיווחו בשבוע שעבר על מותו בתאונת דרכים של עלי קמימי, לוחם ביחידת התעופה והחלל של משמרות המהפכה. קודם לכן דווח באיראן על מותם שני מדעני חלל וגרעין איראניים שנמצאו ללא רוח חיים ככל הנראה הורעלו למוות.

האיראניים מבחינתם מאיימים לפגוע בישראלים בחו"ל, כשעל פי ההתרעות הם ניסו לפגוע בתיירים ישראלים הנופשים בטורקיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר