לאחר החילוץ

סמוטריץ' הלחיץ; "יש אירוע דרמטי" - והסביר

חה"כ סמוטריץ', צייץ לפני שעה קלה בחשבונו ב'טוויטר', כי כעת מתרחש מקרה דרמטי של פיקוח נפש, והוא מבקש להרבות בתפילה, רק דקות ספורות לאח"מ הסביר מה קרה (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
בצלאל סמוטריץ' | ארכיון (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', הצליח להלחיץ היום (שלישי) הרבה אנשים, כאשר צייץ מחשבון הטוויטר שלו על אירוע דרמטי של פיקוח נפש, המתרחש בדקות אלו.

וכך כתב בתחילה סמוטריץ': "בבקשה תעצרו הכל ותגידו פרק תהילים. יש אירוע דרמטי של פיקוח נפש שמתגלגל ממש עכשיו וצריך תפילות. לא יכול לפרט. בע"ה אעדכן אחרי. פשוט תגידו פרק תהילים להצלת נפשות מישראל".

לאחר חרושת שמועות ברשת ולאחר שהיו כאלה שקישרו את המקרה הדרמטי, לפצוע בחשד לפיגוע היום בבני ברק, ניסה סמוטריץ' להרגיע וכתב: "לא התכוונתי להלחיץ. לא פיגוע חלילה. אבל אירוע של הצלת נפשות שדורש תפילות. בלי סקרנות. פשוט תגידו פרק תהילים".

דקות ספורות לאחר מכן, כבר סמוטריץ' יכול היה לעדכן ולדבריו מה שקרה זה: "בדקות האחרונות חולצו על ידי צה"ל אם ובנה מכפר ערבי בשומרון. מדובר במבצע ארוך ומורכב שהסתבך, וב"ה נגמר בטוב".

"האישה ובנה", לדבריו של סמוטריץ', "היו שבויים וחטופים פשוטו כמשמעו בכפר הערבי, עברו מסכת התעללות קשה וחייהם היו בסכנה בשל מירוץ בין צה"ל לשו"פים מי מגיע אליהם ראשון. תודה לכל העוסקים במלאכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר