אחרי רצף החיסולים

איראן: דיפלומטים מערביים נעצרו בחשד לריגול

לאחר רצף חיסולים במדינה, כלי תקשורת באיראן מדווחים כי שורת דיפלומטים ממדינות המערב, ובהם סגן שגריר בריטניה בטהרן - נעצרו בידי משמרות המהפכה בחשד לריגול (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
איראן (צילום: shutterstock)

דרמה באיראן: סגן שגריר בריטניה בבירה טהרן, ועוד אזרחים רבים נוספים, נעצרו בידי משמרות המהפכה בחשד לריגול במדינת האייתוללות. כך לפי הדיווחים הערב (רביעי) בכלי תקשורת באיראן.

משרד הבריטי מכחיש את הדיווח על סגן השגריר, וטוען כי הפרסום "שקרי לחלוטין".

בתקופה האחרונה שורה של בכירים במשמרות המהפכה מצאו את מותם. באיראן הבטיחו לנקמה, ולפי הדיווחים אף נעשו ניסיונות לפגוע באזרחים ישראלים בטורקיה. ככל הידוע כל הניסיונות סוכלו בפעילויות משותפות של ישראל וטורקיה.

מוחמד אל בהאטי, מי ששימש בעבר כסגן נשיא איראן, התייחס בשבוע שעבר ליכולות של ישראל מול איראן ועל הפגיעה הישראלית במשמרות המהפכה. בריאיון החריג שהעניק לכתב העיתון 'ניו יורק טיימס', אמר סגן נשיא איראן לשעבר כי "יכולות הביון של איראן נפגעו כתוצאה מהפעולות שעושה ישראל".

עוד טען אל בהאטי בפני כתב העיתון הנחשב כי "פרצות האבטחה במדינה וההיקף העצום של הפעולות הישראליות ערערו את ארגון הביון החזק ביותר של איראן. חוזק הביטחון שלנו היה סלע הרפובליקה, והיא נפגעה מאוד בשנה האחרונה".

ראש הממשלה בנט התראיין ל'ניו יורק טיימס' לפני כשבועיים ואמר על איראן כי "מסתבר שהחבר'ה האלה פגיעים יותר ממה שהם נראים". עוד טען בנט בריאיון כי "המשטר האיראני רקוב, מושחת וחסר יכולת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר