עלית-שטראוס מכריזה על מהפכת המהדרין

"מגוון ענק של ממתקי עלית יהיו מעתה כשרים למהדרין וזמינים בכל מקום"

במסיבת עיתונאים שנערכה לבכירי התקשורת החרדית הציג מנכ"ל שטראוס ישראל וראשי חטיבת הממתקים של עלית את מהפכת הייצור למהדרין, כך שרוב מוחלט של מוצרי עלית יהיו מעתה כשרים למהדרין בכל מקום (צרכנות, מקודם)

כיכר השבת | מקודם |
משמאל לימין: מנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור, מנכ"ל חטיבת הממתקים איתי אנגלנדר, מנהל מפעל הממתקים עידו אוירבך ומנהל כשרויות שטראוס מוריס כהן באירוע (צילום: יח"צ)

מנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור: "זאת מהפכת מהדרין בקבוצת שטראוס כולה שהחלה במחלבות ובחטיבות המלוחים, הקפה והסלטים וכעת בממתקים" ▪מנכ"ל חטיבת הממתקים, איתי אנגלנדר: "ממתקי עלית יכולים היום להיות בכל בית חרדי ובכל מקום, בין אם תרכשו אותם בבני ברק או בתחנת דלק בדרך למירון" ▪ מנהלת השיווק בחטיבת הממתקים, הגב' שירי בירמן כהן: "זהו מהלך היסטורי ואנו שמחים לעמוד ביעדי הביקוש הגוברים בשנים האחרונות למוצרים כשרים למהדרין"

חטיבת הממתקים של עלית מבית שטראוס, השלימה בימים אלו מהלך כשרותי למהדרין רחב היקף במפעל הממתקים בנוף הגליל ומעתה מרבית מוצריה יהיו כשרים למהדרין בכל מקום ובכל עת, בכשרויות המהודרות ביותר ובמותגים המובילים. את המוצרים הכשרים למהדרין תזהו בחזית המוצר, עם תווית הזהב במוצרים שבכשרות בד"ץ העדה החרדית וחלק מהמוצרים עם חותמת הכשרות של בד"ץ הרב וסטהיים. אז תהיו מוכנים לשפע רב למהדרין בכל עולמות השוקולד והחטיפים!

במסגרת מהפכת המהדרין בחטיבת הממתקים של עלית, יהפכו קווי הייצור במפעל הממתקים בנוף הגליל לכשרים למהדרין – מה שייתר מחד את הצורך בהתאמת קו הייצור לממתקי המהדרין ויתרום מאידך להרחבת שפע המוצרים הכשרים למהדרין בכל מקום. בכך יהיו מרבית מוצרי עלית כשרים למהדרין.

הבשורה המרעננת הושקה במסיבת עיתונאים נרחבת ומושקעת שערכה עלית לבכירי התקשורת החרדית ומובילי הדעה במגזר החרדי, במהלכה הדגישו ראשי שטראוס וחטיבת המתוקים של עלית את הבשורה המשמעותית במהלך ההיסטורי, שעונה באופן מלא הן על הביקוש הגובר למוצרי המהדרין והן לייעול כלל מערך הייצור של עלית.

את מסיבת העיתונאים פתח מנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור שציין: "אנו מאמינים ומחויבים למוצרים הטובים והאיכותיים ביותר לקהל הצרכנים הנאמן שלנו. מסיבה זו אנו פועלים להתאמת מוצרים לבעלי צרכי תזונה ייחודיים דוגמת אלרגנים או כשרות מהודרת. הכשרות אינה חסם עבורנו, אלא להיפך: זהו אתגר מבורך. עשינו הכל כדי להתאים את מוצרינו לציבור צרכני המהדרין כדי שיוכל ליהנות מהמגיע לו תמיד, ולא רק ממהדורות ייעודיות.

"המהלך הזה בעלית משלים מהפכת מהדרין שאנו מובילים בכל חטיבות שטראוס. עשינו זאת במחלבות ובחטיבות המלוחים, הקפה, הסלטים וכעת כאן בחטיבת המתוקים. מבחינתנו זהו מהלך היסטורי, כאשר כיום רוב מוחלט של מוצרי שטראוס ישראל הם בכשרות מהדרין". כמו כן הדגיש כי למרות מגבלות הקורונה, בשטראוס עלית עשו הכל על מנת שייצור המוצרים למהדרין יימשך, תוך שיתוף פעולה פורה עם נותני הכשרות.

מנכ"ל חטיבת הממתקים, איתי אנגלנדר, ציין כי "ממתקי עלית יכולים היום להיות בכל בית חרדי ובכל מקום. אדם שנוסע למירון, יוכל לעצור בדרך ולקנות ממתק עלית בלי להתלבט יותר. רוב מוחלט של המוצרים שיראה לנגד עיניו הם בכשרות למהדרין. מדובר במהלך שעמלנו עליו במשך תקופה ארוכה מאוד, בשיתוף בד"ץ העדה החרדית וכשרות הרב ווסטהים – מה שיאפשר לנו בעתיד להביא חדשנויות נוספות למהדרין. כיום אנו יכולים לברך על המוגמר עם מגוון עצום של מאות מוצרים כשרים למהדרין, בין אם תרכשו אותם בבני ברק או בכל מקום אחר ברחבי הארץ".

מנהלת השיווק בחטיבת הממתקים, הגב' שירי בירמן כהן, ציינה כי המהלך צפוי להוסיף מאות מוצרים ומותגים אהובים למדפי המהדרין, מותגים כמו פרה, ספלנדיד מוס, חטיפי פסק זמן, רבע לשבע, עד חצות, ומוצרים מעולים נוספים שיעברו לכשרות מהדרין ויעשירו את המזווה לכלל הצרכנים. "אני שמחה ונרגשת כי לאחר עבודה כה מורכבת הצלחנו להגיע לתוצאה נהדרת עבורנו ועבור הצרכנים שלנו, נקטנו בשקיפות מרבית כשסימני הכשרות בולטים היטב בחזית המוצר. במהלך הזה אנו שמחים לעמוד ביעדי הביקוש הגוברים בשנים האחרונות למוצרים כשרים למהדרין", הוסיפה.

במסגרת המהלך ובשל חלוקת קווי הייצור כדי להימנע מהכְשרוֹת קווים בין ייצור לייצור, חל שינוי בכשרות מספר מועט של מוצרים לעומת העבר. שימו לב לכשרות בחזית האריזה: את המוצרים הכשרים למהדרין תזהו עם תווית הזהב במוצרים שבכשרות בד"ץ העדה החרדית ועם חותמת הכשרות של הרב וסטהיים במוצרים הנוספים ותוכלו לרכוש אותם בכל רשתות השיווק והחנויות בכל רחבי הארץ!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר