ללבוש ולצאת

נמאס לך מחולצות בסיס? חן פאשן עם ליין שמלות קיץ מושלם

אין אחת שלא מכירה את זה: אחרי מאמצים וחיפושים את מוצאת שמלה מהממת - ואז מגלה שבלי חולצת בסיס או תיקוני תפירה. מבאס? חן פאשן עושה לזה סוף עם ליין שמלות קיץ מושלם וצנוע (אופנה, נשים)

(צילום: חן פאשן )
,,בלחיצה כאן,,
כשזה מגיע לצניעות, הקיץ הישראלי מאתגר במיוחד. יותר נכון: מגוון האופציות המצומצם שעומד לרשותנו כשאנחנו מחפשות שמלה שתהיה ארוכה מספיק וסגורה מספיק - ללא צורך בחולצות בסיס מבאסות ותיקוני תפירה שעלולים לשנות את כל המראה של השמלה.
חן פאשן באה לענות בדיוק על הצורך הזה ומשיקה ליין שמלות קלילות, יפות, סופר נוחות והכי כיף? צנועות. טוטאל לוק מהמם בגוונים קיציים - פשוט ללבוש ולצאת. השמלות מחמיאות לכל גזרה ומעניקות לך מראה מושקע בלי מאמץ.
הקולקציה כוללת מגוון רחב של דגמים וגזרות שמתאימים ליום-יום, לעבודה וליציאות חגיגיות יותר, בהתאם לאקססוריז ולנעליים שתתאימי להן. השמלות כולן עשויות מבד נעים, מאוורר ואיכותי עם אחוזי כותנה גבוהים.
לרשת האופנה הצנועה 'חן פאשן' יש ארבעה סניפים - בירושלים, בני ברק ואשדוד, וחנות אונליין שתוכלי להיכנס אליה .בנוסף, את מוזמנת להצטרף לאלפי הלקוחות שכבר עוקבות אחרי הסטטוסים שלנו בווטסאפ ותהיי מעודכנת ראשונה במבצעים, הטבות וקולקציות חדשות של שמלות צנועות ויפות.

להצטרפות ויצירת קשר שלחי וואטסאפ למספר: 054-306-6633, כתבי את שמך וצייני שאת גולשת של אתר מאמע מבית כיכר השבת
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית