בשיתוף שוקולאב

רעיונות לעיצוב שולחן חג עם שוקולאב הום

מפות, מפיות, כלים ואקססוריז בעיצוב בלעדי שיסדרו לכם שולחן יפהפה לחג שכל עניינו זה נוי והידור מצווה. וגם: כך תוודאו שהמפה היפה לא תיהרס בכביסה (עיצוב, בית)

שולחן חג עם קולקציית הבית של שוקולאב הום (צילום: עידן גרוס, הדסה וולפסון)

טאצ' קטן עושה שינוי גדול: לערוך שולחן חג יפה ומלכותי, במיוחד בסוכות ושמחת תורה שכל מהותם הוא נוי והידור מצווה, לא צריך להיות פרויקט מסובך.

חברת 'שוקולאב הום' השיקה קולקציית חגים יפהפייה עם מגוון כלים, סטים, שלל אקססוריז, מפות ומפיות - ובמקום שתשברו את הראש מה להתאים למה, מומחי שוקולאב הום הרכיבו שולחנות מוכנים במגוון סגנונות, כאלה שיהפכו את הסוכה לבית אמיתי לשבעה ימים.

כמו השולחנות היפהפיים האלה:

איך שומרים על המפות והמפיות בכביסה?

אחד האתגרים הגדולים במפות ומפיות מעוצבות זה שמירה עליהן בצורתן המקורית והיפה לאורך זמן.

בשוקולאב הום שמים דגש על מפות בקו קלאסי ויוקרתי, מבדים איכותיים וטקסטורות עשירות שטוויות בבד עצמו ולא מודפסות עליו. כדי לוודא שהמפות והמפיות לא נהרסות בכביסה, בדקו לפני הרכישה שהטקסטורה טווייה בבד עצמו ולא מודפסת עליהן, מה שיבטיח את עמידותן גם לאחר כביסות רבות.

מתנה שלא מפסיקה לתת

למארזי הרכישה של שוקולאב הום מצורפות קאפות מעוצבות שיכולות לשמש אף כקישוט לסוכה. ואם אתם מעניקים מתנה מהקולקציה של שוקולאב הום, תוכלו לצרף לה מארזי שוקלד משובחים של שוקולאב ומגוון תוספות מפנקות.

את סדרת המבשמים החדשה של שוקולאב כבר ניסיתם?

לקטגוריית הבית של שוקולאב הום התווספה השנה גם סדרת מבשמים: ארבעה מוצרי בישום שכובשים כל חלל בניחוח מדהים וניתן לרכוש אותם כמבשמים או כדיפיוזר, בהתאם לשימוש.

היכן רוכשים את מוצרי שוקולאב הום?

אתם מוזמנים לחנות של שוקולאב ב-DCITY, מתחם העיצוב החדש והיוקרתי של ישראל. בחנות ישנם מארזים מושקעים שמתאימים לכל תקציב וכמובן את כל פריטי שוקולאב ושוקולאב הום.

החנות ממוקמת במתחם המסעדות, על יד הפיאצ'ה

אנחנו נמצאים גם ברחוב שמגר 21, ירושלים וגם באונליין:

לקטלוג הכלים - לחצו כאן

לקטלוג המארזים - לחצו כאן

ליצירת קשר: 053-312-7373

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר