ה'סנטרל פארק' של המרכז:

תנופת בניה במתחם המגורים והעסקים החדש בצפון בני ברק

'ארזי הנגב' שבבעלות עודד שריקי בונה 1,400 דירות מתוך 3,000 דירות בשכונה החדשה • חברת "רייסדור יזמות" שזכתה במכרז רמ"י החלה בבניית שני מגדלי המשרדים ומסחר הראשונים במתחם, בני 21 קומות כל אחד • "מתחם העסקים החדש הנושק לפארק ייצור תחרות טובה למתחם BBC הוותיק", אומר היזם יקי רייסנר (נדל"ן)

את הפריצה העסקית במקום מבצעת חברת הנדל"ן "רייסדור יזמות", שתבנה את שני מגדלי המשרדים הראשונים במתחם ברחוב לח"י בצפון בני בר (צילום: יח"צ)

העתיד הצפוני: המיקום האסטרטגי בליבו של מטרופולין גוש דן הופך את העיר בני ברק למוקד התעניינות גדול מצד תושבים כמו גם אנשי עסקים רבים שמבינים את ההזדמנות העסקית. בני ברק מובילה היום בהיקף התחלות הבניה בישראל, עם שורה של מיזמים חדשניים אשר צפויים להפוך אותה לעיר החדשנית ביותר במרכז הארץ.

את מוקד ההתעניינות מושך המתחם הגדול בצפון העיר, בסמוך לפארק הירקון, אשר בימים אלו מוקמת בו שכונה חדשה הכוללת כ-3000 יחידות דיור, מתוכן חברת 'ארזי הנגב' שבבעלות עודד שריקי בונה 1,400 דירות. כדי לתמוך בגידול האוכלוסייה במיקום אסטרטגי באזור ביקוש, מקדמת העיריה פתרונות פורצי דרך, כמו למשל מנהרת תשתיות תת קרקעית הארוכה ביותר בישראל שנחפרת בימים אלה.

תנופת הבניה אינה עוצרת במבני המגורים, העירייה מקדמת את מתחם העסקים BBC עם מעבר תת קרקעי לרכבת שמושך אליו חברות הייטק ופיננסיים. העיר השכילה להבין לפני מספר שנים כי חלה תפנית בשוק התעסוקה. חברות מובילות ביניהן בנקים, חברות אשראי וביטוח מעדיפות לצאת מלב תל אביב למרכז נגיש במרכז ולחסוך מיליוני שקלים מדי שנה עבור שכירות המטות שלהם ומנגד עדין למשוך אליהן כח אדם איכותי. מגמה שתלך ותגבר כאשר יחל לפעול הקו האדום של הרכבת הקלה שעוברת ברחוב ז'בוטינסקי.

את הפריצה העסקית במקום מבצעת חברת הנדל"ן "רייסדור יזמות", שתבנה את שני מגדלי המשרדים הראשונים במתחם ברחוב לח"י בצפון בני ברק. החברה בבעלות היזם יקי רייסנר זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לקרקע בשטח 4.2 דונם בייעוד של מסחר ותעסוקה, זכיה שמצטרפת לזכייה נוספת של רייסדור של מגרש סמוך בשטח של כ-4 דונם. שתי הזכיות איפשרו לחברה לממש את התוכנית להקמת שני מגדלי משרדים מפוארים, בני 21 קומות כל אחד, הכוללים 50,000 מ"ר משרדים ו-5,300 מ"ר מסחר וחניון תת קרקעי. יצוין, כי בתוך שנה מהזכייה החלו עבודות הבניה בקצב מתקדם.

"השילוב של מגדלי משרדים בתוך מתחם מגורים מעניק ייתרון גדול, הן למגורים והן למשרדים", אומר היזם יקי רייסנר, שמציין את בניית גשר הרלינג החדש הנבנה בימים אלו, שיכניס את הבאים לרח' הלחי היישר מכביש אם המושבות, במקום דרך כביש קנייון איילון העמוס. "מתחם העסקים החדש ברח' הלחי ייצור תחרות טובה למתחם BBC הוותיק. רצף המגדלים שייבנו על פארק הירקון על גב רמת החייל צפוי להפוך את האזור ל'סנטרל פארק' של אזור המרכז", הוא אומר.

"רייסדור יזמות" הינה חברת ייזום בעלת התמחות בהקמת שכונות מגורים ומרכזי מסחר. בשנים האחרונות בנתה החברה בין היתר שלושה מתחמי "מחיר למשתכן" בבאר שבע, קריית גת ובית שמש, וכן את מרכז רייסדור באלעד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר