כתבה ראשונה בסדרה

הוא מהפכן, מנצח בכל פרמטר והסל שלו מלא!

האיש שעומד מאחורי הרשת השנייה בגודלה בארץ עם סיפורים מהשטח, אנקדוטות משעשעות ומה שקורה מאחרי הקלעים • כתבה ראשונה בסדרה (אישים)

"המוטו שלי היה להיטיב עם מי שאני מוכר לו, לעזור לאנשים לקנות בזול ולעזור למי שאין לו" (צילום: יח"צ)

איך צמחת מחנות קטנה בשוק מחנה יהודה לאימפריה עסקית של קמעונאות מזון בשווי של כמה מיליארדי שקלים?

"בתור ילד הצטרפתי לאמא שלי לקניות בשוק מחנה יהודה. אמא נגשה לאחת החנויות ובקשה 2 קופסאות של רסק עגבניות. המוכר שהיה סיטונאי אמר לה 'גברת אנחנו לא מוכרים ללקוחות. זה חנות של סיטונאים, כאן מוכרים קרטונים שלמים ולא קופסאות בודדות'. אז החלטתי, כשאגדל- אשנה את השוק לטובת הצרכן" - מספר האיש והמהפיכה, רמי לוי.

"גדלתי וממשתי את חלומי. לקחתי את המחסן בגודל של 40 מ"ר שהיה שייך לסבא שלי ברחוב השקמה סדרתי, ניקיתי, שמתי מדפים והפכתי אותו למיני חנות."

"יצרתי שתו"פ עם הקמעוניים השכנים אמרתי להם: 'אתם תביאו לי קרטון או שנים ואני אמכור ללקוחות קמעונאיים במחיר סיטונאי'. מכרתי 4 חודשים ללא רווח. עקבתי אחרי אלו שמוכרים לסיטונאים וקניתי מהם את סחורה, מכרתי במחיר נמוך והרווחתי את הפער בין מה שהסיטונאים קונים לבין מה שאני מוכר."

"השם של החנות והשירות שלי יצא למרחוק ונוצר ביקוש גדול מאוד. המוטו שלי היה להיטיב עם מי שאני מוכר לו, לעזור לאנשים לקנות בזול ולעזור למי שאין לו. כולם היו מרוצים וחוג הלקוחות שלי התרחב. בהמשך עברתי לחנות גדולה יותר 120 מ"ר [קניתי אותה מהסיטונאי מתחילת הסיפור:)].

בהמשך פתחתי מרכז גדול בתלפיות ומאז ב"ה העסק הלך וגדל. האסטרטגיה היא למכור הרבה להרוויח קצת ולאפשר גם לאלו שאין להם לקנות זה מה שמייצר את הביקוש".

"כיום הרשת שלנו היא השנייה בגודלה בארץ, משרתת 2.5 מיליון לקוחות בחודש, מעסיקה 8,500 עובדים ונסחרת בבורסה לפי שווי של מעל 3 מיליארד שקל. כל זה הודות לבורא עולם, לעובדים המסורים ולמשפחה שלי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית