סיכום שנת 2021

הביקוש לדירות יוקרה בג'רוזלם אסטייטס זינק פי שלושה

בג'רוזלם אסטייטס מסכמים שנה אזרחית עם התקדמות בניית שלב ב' לצד משפחות רבות שהתאכלסו בשלב א' • שדרת המסחר היוקרתית 'הקארדו' לקראת השקה • סוויטות היוקרה 'ברונז' במתחם ג'רוזלם אסטייטס מרחיבות פעילות (נדל"ן)

(צילום: יח"צ)

בפרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס מסכמים שנת אזרחית ומציינים בסיפוק את הזינוק בביקוש בעזרת השם. על פי נתוני החברה, קצב המכירות בשנת 2021 זינק פי שלושה לעומת 2020. בג'רוזלם אסטייטס אומרים כי היקף ההתעניינות בפרויקט הוא גלובלי וחוצה יבשות, ומשקף מגמת התעניינות גוברת ברכישת דירת יוקרה שהיא נכס לדורות.

על פי הנתונים, היקף המכירות בשנה החולפת גדל פי שלושה מהשנה הקודמת לה, שאף היא הייתה הכפלת מכירות מהשנה שקדמה לה, זאת על אף עליית מחירי הדיור ברחבי הארץ ובירושלים בפרט. בחברה אומרים כי גם התקדמות הפרויקט בשטח והמציאות העולה על כל דמיון, כאשר עשרות משפחות כבר קיבלו בשנה החולפת את המפתח וקבעו משכנם בקהילת ג'רוזלם אסטייטס הפורחת ומתפתחת, עליה נמנים מיטב סלתה ושמנה של היהדות החרדית העולמית, האיצה את ההתעניינות וקצב המכירות.

לצד קבלת אישורי האכלוס (טופס 4) לבניין 1 הכרכוב, מציינים בג'רוזלם אסטייטס בסיפוק רב את התקדמות הבניה בשלב השני בפרויקט וקבלת היתרי בנייה סופיים ל-4 בניינים - הגפן, האשכול, הלולב, העוגן. "הבנייה בשטח מתקדמת ויש כביכול תחרות סמויה בין קצב הבניה המתקדם, והביקושים ההולכים וגוברים", אומרים בחברה.

גם ב'הקארדו' - שדרת המסחר היוקרתית במתחם ג'רוזלם אסטייטס בשנלר, מדווחים על סיום עבודות הבנייה וקבלת טופס 4. שדרת המסחר נמצאת כעת בשלבים אחרונים של התאמות לצרכי החנויות והיא תפתח בקרוב כשהיא תכלול מגוון חנויות יוקרה ממיטב המותגים.

במקביל מציינים בחברה כי במהלך השנה הושקו גם יחידות האירוח 'ברונז' המציעות יחידות אירוח ברמה גבוהה באווירה ירושלמית ייחודית. סוויטות יוקרה מפנקות המותאמות במיוחד לנוחות מקסימלית ושירות VIP. בשנה הקרובה יושקו סוויטות חדשות נוספות שירחיבו את מעגל הפעילות של 'ברונז'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר