הכל לטובה: 5 דברים בלתי צפויים שכדאי להודות עליהם

קל לנו להחמיץ את הדברים הקטנים והטובים בחיינו שנראים מובנים מאליהם ולקבל את הצרות כמציאות קבועה. אך עם חשיבה נכונה, ניתן ללמוד להעריך אפילו את הדברים הרעים (אימון אישי)

(צילום: שאטרסטוק)

לעתים קרובות אנו שוכחים לשים לב לברכות בחיינו, במיוחד כאשר אנו מתמודדים עם אתגרים אינסופיים. קל לנו להחמיץ את הדברים הקטנים והטובים שאינם מובנים מאליהם, אך לנו כן נדמים ככאלה, ולקבל את הצרות כמציאות הקבועה שלנו.

אבל עם חשיבה חיובית וגישה נכונה, בהחלט ניתן ללמוד להעריך את הדברים החיוביים סביבנו. אפילו הדברים הרעים, שבדרך הטבע נמנע מהם ונבכה על הימצאותם, יכולים להיות מקורות של טוב עבורנו.

הנה כמה דברים שאתם צריכים להיות אסירי תודה עליהם, למרות שזה לא בא לכם בקלות:

כישלון

כישלון הוא מפחיד ומרגיש נורא. עם זאת, אם ניסיתם לעשות משהו ונכשלתם, אין זה אומר שאתם לא מספיק טובים, או שלא ניסיתם מספיק חזק. יתכן שזה פשוט מסמל לכם שהרעיון שהשקעתם עליו את הזמן שלכם הוא לא בר קיימא, או לא שווה המשך פיתוח.

כישלון יכול להיות גם ברכה במסווה של תחפושת, כיוון שהוא פותח את העיניים לרעיונות חדשים והזדמנויות מפתיעות. לעולם אינכם יודעים; הרעיון הבא שאתם משקיעים בו יכול להיות מוצלח ביותר.

אובדן עבודה לא מספקת

אנשים רבים אינם מרוצים ממקום העבודה שלהם, אבל חוששים להתפטר. למעשה, מחקר שסקר יותר מ-17,000 עובדים ב-17 תעשיות בארה"ב מצא ש-71% מהעובדים הללו לא היו מרוצים מהמשרות הנוכחיות שלהם וחיפשו באופן פעיל הזדמנויות תעסוקה חדשות.

אז, אם אתם משוחררים מעבודה שמאמללת אתכם, עליכם לקחת ברצינות את הצ'אנס שקיבלתם, כדי לחקור דברים שיש לכם באמת תשוקה אליהם.

מערכת יחסים בעייתית

לכולנו היה חלק במערכת יחסים גרועה, בנקודה מסוימת בחיינו. למרות שהיא עלולה להיות ממש קשה לתחזוק ומסובך עוד יותר להשתחרר מכבליה, בסופו של דבר, מערכות יחסים רעות יכולות להיות טובות בשבילכם.

הן מלמדות אתכם איך להימנע מהן בעתיד וכיצד לזהות את הדגלים האדומים מרחוק. אתם תצטערו כשהן יגיעו לקיצן, תסבלו רגשית ולפעמים אפילו פיזית. אבל בסופו של דבר, כאשר תחלצו מהן, אתם תהיו אנשים חזקים יותר.

החמצת הזדמנויות

לכל אחד מאיתנו יש חרטות. זה יכול להיות הצעת עבודה שלא התאמצתם יותר מדי כדי להתקבל אליה, קורס שלא לקחתם ברצינות, או אפילו רעיון עסקי שלא ייחסתם לו יותר מדי חשיבות. כל אלה הם הזדמנויות שפוספסו שגורמות לכם לרצות להחזיר את הזמן לאחור, אבל אין ביכולתכם לעשות זאת.

במקום להתייסר על מה שיכול היה להיות, קחו את זה כלקח. כאשר אתם יודעים מה איבדתם, אתם תהיו זהירים לא לתת להזדמנות הבאה לחלוף על פניכם.

אויבים

עצם המחשבה או האזכור של שם האויב, יכולים לעורר אצלכם רגשות של כעס או טינה. אבל באותה מידה שהמחשבה מטרידה אתכם, היא יכולה לשרת מטרה טובה יותר מעבר לתסכול שלכם, מאחר ואויבים או אנשים שמרגיזים אתכם, נותנים לכם הזדמנות להתאמן על חסד, סובלנות וחמלה.

בנוסף, אנשים אלה מניעים אתכם להיות טובים יותר.

אם אי פעם אתם עוברים תקופה קשה, כדאי לזכור כי זה רק לזמן מוגבל וזמנים טובים יבואו בסופו של דבר. הפכו את הרגעים הרעים שלכם לסיפור נהדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר