זה הזמן לשינוי

חופשת הקורונה: למה להשקיע בבגדים גם כשכולם בבית?

במקום לשקוע בספה, צריך להבין כי זוהי שעתנו היפה, זהו הזמן המשוחרר ביותר, לחזור ולדמיין, על מה הכי חשוב לנו בחיים להשיג ולהתפתח. בואו ננצל את זה • צפו ב"נסתר וגלוי" עם אליקים ביננשטוק (אימון אישי)

(צילום: נתנאל ביננשטוק)

המאמן והמאבחן אליקים ביננשטוק: הסימן הראשון של חופש מתבטא בלבוש חיצוני: נעלי בית במקום נעלים. פיג'מה, נגררת איתנו עד הצהרים, פחות משקיעים בסידור כיסוי המיטה, אוכל מהיר, התעסקות בסלולר ועם כמה שפחות קונטרול. ועוד ועוד סממנים של חירות.

הבעיה - שבעצם אנחנו בחופש בלי תאריך ידוע. מה שחלילה, עלול לעוות את הסדר בוח שלנו ולפורר את ההקשרים הנוירולוגיים שבנינו, לגבי מה חשוב לנו לבצע? ומתי? ופשוט לאט לאט לאבד עניין.

פתאום נשיג פחות חשיבות למי אנחנו? ולאן פנינו? ובכלל, ללא מטרה מסויימת.

דבר העלול להתבטא בסיבוב ללא עניין, סביב הספה, המיטה ובעיקר במקרר. בקיצור, מה שנקרא במחוזותנו "מצב זומבי".

אני ממליץ על בדיוק להפך: זוהי שעתנו היפה, זהו הזמן המשוחרר ביותר, לחזור ולדמיין, על מה הכי חשוב לנו בחיים להשיג ולהתפתח. כמו במאי, אדריכל ומהנדס.

פשוט ארגנו עצמכם, הכי הכי. קחו ברצינות את המתנה שנחתה על העולם, בואו ננצל את זה הכי טוב כמו שכתוב באגדה: "וינצלו את מצרים". כלומר בואו ננצל את המצב הצר, "את המצרים" הזה לכאורה. וצ'יק צ'אק נצא ממנו לחירות שתמיד רצינו. כי הבורא בעצמו נמצא בצר הזה.

כמו שכתוב "בכל צרתם, לו צר .." וכשהוא בצר, יתקיים מה שאמר דוד המלך בתהילים, "בצר .. הרחבת לי ". ועוד רגע וגם זה יעלם. והאקשן המדומה יחזור בשיא כוחו. המירוץ והשיגרה, תתפוס מחדש את מוחנו. ושוב נתלונן ונטען שאין לנו זמן בשביל שינוי...

אז רוצו להשקיע!

• • •

בימים אלו ניתן לקבל אבחון טיפול ותמיכה אישית בטלפון / סקייפ. לפגישה אישית, לאבחון / טיפול עם אליקים ביננשטוק: eb@elyakimb.co.il

0526571180

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר