לקוחות סובלים מניתוקים, סלקום מתנערת: "אין בעיה"

לקוחות רבים של גולן טלקום וסלקום באזור ביתר עלית טוענים לניתוקים וקשיים בקליטה. גולן: התקלה היא ברשת סלקום והיא בטיפול. בסלקום מעדיפים להתנער מהתקלה: "אין שום בעיה" (תקשורת)

חיים אבני | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

נזקי הסופה: מפניות שהתקבלו ביממה האחרונה בדואר האדום של "כיכר השבת" עולה כי לקוחות של חברות "סלקום" ו"גולן טלקום" שעושה שימוש בתשתיות סלקום נתקלים בקשיי קליטה חמורים החל מאמש (רביעי) באיזור ביתר עילית. חלק מהלקוחות מתלוננים כי בעקבות התקלה הם נותקו כליל מרשת הסלולר.

בחברת גולן טלקום הסבירו ל"כיכר השבת" כי מדובר בתקלת חשמל שפגעה בתשתיות של חברת סלקום בהן משתמשת גולן טלקום בשל הסכם שיתוף רשתות עליה חתומים החברות. בגולן טלקום הוסיפו כי הנזק נגרם בעקבות הסופה והבטיחו כי בשעות הקרובות השירות ישוקם ויטופל. מאידך, בסלקום בחרו לטעון בפני "כיכר השבת" כי לא קיימת כל תקלה ברשת.

סלקום (צילום מסך)

כזכור, אין זו הפעם הראשונה בה תשתיות של סלקום קורסות וגורמות לנזקים אצל לקוחות גולן טלקום. לפני מספר חודשים נגרמה תקלה ברכיב תקשורת בתשתית של סלקום שגרמה לניתוק של עשרות אלפי לקוחות מרשת הסלולר ולפגיעה בלקוחות גולן טלקום.

מגולן טלקום נמסר בתגובה: "תקלת חשמל שנגרמה אתמול בעקבות הסופה גרמה להשבתה ממושכת של אתרי סלקום, הנותנים כיסוי למנויי גולן טלקום באיזור. השירות שוקם זה עתה, ואנו מוודאים מול הלקוחות את חזרתו לפעילות״.

מחברת סלקום נמסר בתגובה: "בחברת סלקום בדקו ולא נמצאה בעיה. יתכן והדבר נובע בעקבות מזג האויר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר