הוט מובייל נקנסה בכ-90,000 ש"ח בעקבות חיובים בניגוד להוראות

משרד התקשורת הודיע כי החליט לקנוס את הוט מובייל בסכום של כ-90,000 שקלים בעקבות העובדה כי החברה גבתה סכומים עודפים מלקוחות שחייגו למספרים מקוצרים. במקביל הורה המשרד להשיב כ-75,000 שקלים ללקוחות שנפגעו מהגבייה הבלתי מוצדקת.

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

גבו כספים בניגוד להוראות ונקנסו: משרד התקשורת החליט להטיל עיצום כספי על חברת הוט מובייל, בגין תשלום שגבתה שלא כדין ממנויים, אשר התקשרו למספרי טלפון מקוצרים לעסקים (מספרי טלפון הכוללים כוכבית ו-4 ספרות), התקשרות שעל פי האסדרה של משרד התקשורת אמורה להיות מחויבת על פי תעריף רגיל ולא על פי תעריף פרמיום.

הקנס הכספי הוטל על חברת הוט מובייל בהתאם לסעיף 75(ג) לרישיונה של החברה, "בעל הרישיון רשאי לחייב מנוי מתקשר ליעדים עם מספרי טלפון מיוחדים בתעריף רגיל, ויימנה את דקות ההתקשרות ליעדים האמורים במסגרת חבילה מוגבלת. למען הסר ספק, בעל הרישיון אינו רשאי לחייב מנוי בגין התקשרות ליעדים עם מספרי טלפון מיוחדים בתעריף רגיל, בתשלום נוסף מעבר לתשלום הקבוע שהוא משלם עבור חבילת הדקות, ככל שהמנוי לא חרג ממכסת הדקות בחבילה".

בשל כך, ובהתאם למדיניות משרד התקשורת ליישם משטר אפקטיבי של אכיפה, החליט משרד התקשורת להטיל עיצום כספי על חברת הוט מובייל בסכום של 88,840 ש"ח.

במשרד התקשורת הדגישו כי בעקבות פעולת הפיקוח שביצע המשרד בנושא, החזירה הוט מובייל לכ- 14,000 ממנויי החברה סכום כולל של כ-75,000 ₪, שנגבה מהם שלא כדין.

משרד התקשורת ימשיך לפקח ולאכוף את ציותן של חברות התקשורת לחוק, על מנת שציבור הצרכנים יקבל את מלוא זכויותיו.

אין זו הפעם הראשונה בה נקנסת חברת הסלולר הצעירה, בגין חיובי לקוחות בניגוד להוראות רישיון הרט"ן. כזכור לפני כחצי שנה הודיע משרד התקשורת כי החליט להטיל עיצום כספי על חברת הסלולר 'הוט מובייל', בגין תשלום שגבתה שלא כדין מכ-12 אלף מלקוחותיה, אשר התקשרו למוקדי הפניות הטלפוני לשירות תקלות - התקשרות שעל פי הוראות משרד התקשורת חייבת להינתן ללא תשלום. אז טענה החברה כי מדובר בתקלה טכנית שתוקנה באופן מיידי.

מחברת הוט מובייל לא נמסרה תגובה עד לשעת פרסום הכתבה, וכשתתקבל תפורסם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר