שימו לב

לראשונה? חברה תחייב תשלום על תא קולי

חברת 'הוט - מובייל', תתחיל החל מחודש אפריל לחייב את לקוחותיה בשירות 'תא קולי' שהיה עד היום שירות חינמי, מי שרוצה להתנתק מהשירות יכול לפנות לחברה (חדשות, סלולר)

שירות תא קולי (צילום: shutterstock)

חברת 'הוט מובייל', מפרסמת היום (שלישי), כי החל מה-7 באפריל, היא תתחיל לגבות כסף על שירות 'התא קולי', שירות שעד היום בכל החברות היה חינמי, וכעת 'הוט' היא החלוצה שהולכת לגבות כסף בעד השירות היחסית מיושן.

בציבור החילוני, כבר כמעט אין מושג של שימוש ב'תא קולי', זה שייך למילניום הקודם, במיוחד היום שמשאירים הודעות קוליות רק בוואטסאפ. אך, בציבור החרדי, רובם יש להם מכשירים כשרים, ואין באפשרותם לשלוח הודעות טקסקט, או הודעות וואטסאפ, ה'תא קולי' מאוד פעיל ושימושי, באין אפשרות אחרת.

לכן, כדאי לשים לב, להודעה ש'הוט מובייל' פרסמה הבוקר באמצעות הודעת SMS: "לקוח יקר, ברצוננו לעדכן כי החל מתאריך 07/04/2019 יעודכן מחירו של שירות תא קולי במנוי מספר ****, שעד היום ניתן בחינם ל- 4.9 שח לחודש. במידה וברצונך לבטל שרות זה יש להשיב את הספרה 1 בהודעה חוזרת, ניתן להשיב עד ה- 06/04/2019. כמו כן, במידה וברשותך מנויים נוספים שברצונך לבטל עבורם את השרות, יש לשלוח מהמנוי אותו נדרש לבטל את הספרה 1 למספר 053-2080285 שים לב, בביטול השרות ימחקו הודעות ותכנים שנשמרו בתא הקולי, לא ניתן יהיה לשחזר אותם."

לקוחות המכשירים הכשרים שלא יכולים לשלוח הודעות, יצטרכו ככל הנראה לפנות לחברה בצורה עצמאית כדי להותיר או לוותר על שירות התא הקולי שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר