24 קראט

שווה לכל כיס: הסמארטפונים היקרים בעולם

בזמן שמדינת האם נמצאת בראש הכותרות, חברת קוויאר שממוקמת ברוסיה משיקה סדרת מכשירי פאר יוקרתית המבוססים על סדרת 'גלאקסי' החדשה של 'סמסונג' (סלולר)

בני סלומון | כיכר השבת |
המכשירים (צילומים: יח"צ caviar)

בזמן שמדינת האם נמצאת בראש הכותרות, חברת קוויאר שממוקמת ברוסיה משיקה סדרת מכשירי פאר המבוססים על סדרת 'גלאקסי' החדשה של סמסונג.

קוויאר מוציאה על כמעט כל סדרת דגל חדשה גרסה יקרה משלה, המכשירים כוללים את אותו המפרט של סדרת הדגל של סמסונג אך הם מצופים במתכות יקרות ומיועדים לבעלי הון ואנשים שרוצים שיסתכלו עליהם.

כזכור, מחיר דגמי סמסונג המקוריים אינו זול ונע בין 800 דולר לדגם הזול ו-1,200 דולר לדגם האולטרה היקר, אבל בקוויאר דואגים לקחת את המחיר הרבה הרבה למעלה.

הסדרה כוללת מספר עיצובים, ה"זולים" מביניהם עולים רק 6,190 דולר לדגם הנמוך של סמסונג, והם כוללים בחירה בין אופציית "ציפורי טרף" שכוללת ציפוי מעור תנין וזהב או מכשיר מוקשח שכולל ציפוי טיטניום יוקרתי שאמור לשרוד כל תנאי שטח.

"ציפורי טרף"

גרסה היקרה יותר היא "גאטסבי הגדול" בה המכשיר מצופה מזהב עם חריטות עדינות, היא עולה רק קצת יותר יקר - 6,450 דולר לגרסה הרגילה ו-6,980 לגרסת האולטרה המשופרת.

הדגם היקר ביותר הוא "אוצלוט" שכולל "סגסוגת תכשיטים מצופה זהב כפול" טיטניום שחור ונראה מרשים למדי, מחירו בגרסה היקרה ביותר עומד על למעלה מ-7,800 דולר - שווה לכל כיס.

"אוצלוט"

כל אחד מהדגמים מצופה בזהב 24 קראט ומיוצר רק ב-99 יחידות, כך שאם אתם רוצים לקנות - כדאי שתמהרו לפני שיגמר. מחיר המכשירים אמנם נשמע יקר אך ביחס למחירים של החברה בשנים עברו הוא זול משמעותית, כך לדוגמה, רק בשנה שעברה מכרה 'קוויאר' דגם של סמסונג במחיר של לא פחות מ-77,000 דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר