רגע של מנוחה

הוארך תוקף מימוש השובר ברשת חנויות אימפרס

מבצע 'בא בזמן' של נסקפה טייסטרס צ'ויס ואימפרס שעונים ותכשיטים הסתיים, אלפי משתתפים באו בזמן וקיבלו שובר מתנה בסך 50 ₪ לקניית תכשיט או שעון (צרכנות)

נסקפה טייסטרס צ'ויס, מקבוצת אוסם נסטלה, הינו המותג המוביל בשוק הקפה הנמס בישראל (צילום: יח"צ)

אלפים השתתפו במבצע 'בא בזמן' שהינו שיתוף פעולה ראשון בין מותג הקפה הנמס המוביל 'נסקפה טייסטרס צ'ויס' לרשת חנויות השעונים והתכשיטים 'אימפרס', המבצע שהפך לשיחת העיר הביא מימושים רבים ולטובת ציבור הלקוחות הנאמנים שבאו בזמן ובחרו נכון, הוארך תוקף מימוש שובר המתנה עד ערב חג הסוכות (י"ג בתשרי תשפ"ב, 8.10.2022) אז קחו לכם רגע, צאו לחופשת בין הזמנים ברוגע, תאפשרו לעצמכם ללגום בנחת מספל נסקפה טייסטרס צ'ויס מענג ומשובח ועם שובכם, אתם מוזמנים לממש את המתנה וליהנות משעון או תכשיט חדש.

רגע של מנוחה, שלווה וזמן לחשוב ברוגע, הוא גם רגע לקפה. זה הרגע בו מרגישים שהקפה 'בא בזמן', וזה היה גם שמו של המבצע המדהים. בו כל אחד יכל להשתתף בלי קשר לזמן בו הוא מוצא את עצמו עם ספל נסקפה טייסטרס צ'ויס מפנק.

במסגרת המבצע, לצד תחרות נושאת פרסים שווים (מתנת אתר המתנות האישיות 'אהבה קטנה' ומתנת 'אימפרס') , כל קנייה זיכתה את הרוכשים בשובר ע"ס 50 ₪ למימוש ברכישת שעון או תכשיט חדש, ברשת חנויות השעונים והתכשיטים 'אימפרס', לה פריסת סניפים ברחבי הארץ.

כידוע, נסקפה טייסטרס צ'ויס, מקבוצת אוסם נסטלה, הינו המותג המוביל בשוק הקפה הנמס בישראל, ובכניסתו לארץ נקבע מחדש סטנדרט האיכות והטעם של קפה בבית. המותג מעניק חוויית קפה משובחת, החל מבחירת פולי הקפה במטעי הקפה, דרך תהליך מוקפד של קלייה, טחינה ומיצוי הקפה לאיכות מקסימלית של טעם משובח, ארומה מעולה ומרקם עשיר, ועד צנצנת ומכסה המאפשרים הנאה מאיכויות הקפה לאורך זמן. נסקפה טייסטרס צ'ויס בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

במסגרת המבצע נעשה חיבור בין קפה מוקפד של נסקפה טייסטרס צ'ויס, שעוני מותגים ו'אהבה קטנה'. כך זכו אלפי לקוחות שבחרו לרכוש אחד ממוצרי נסקפה טייסטרס צ'ויס שבמבצע לקחת בו חלק ולשלב בין הטעם והארומה האהובים לבין אפשרות זכייה בפרסים שווים.

השתתפתם במבצע? יש לכם ביד חשבונית עם שובר למימוש בחנויות 'אימפרס' (ע"פ רשימת סניפים המופיעה בתקנון המבצע)? אתם מוזמנים להגיע עד ערב חג סוכות, לממש ולהתחדש.

נתראה בעז"ה במבצע הבא, רק תכינו ספל נסקפה טייסטרס צ'ויס ו.... תבואו בזמן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר