מחפשים 2,500 נוסעים

מצב חירום בקליפורניה: נוסע מת מ'קורונה'

מצב חירום הוכרז בקליפורניה שבארה"ב, לאחר שנודע על מקרה מוות ראשון של נוסע שנדבק בקורונה בספינת נופש של החברה שהפעילה את ספינת הקורונה שעגנה ביפן (אקטואלי)

(צילום: שאטרסטוק)

מצב חירום הוכרז היום (חמישי) בקליפורניה שבארצות הברית, לאחר שנודע על מקרה מוות ראשון של נוסע בספינת תענוגות שנדבק בתוך הספינה - ב'קורונה' - ומת. הרשויות פועלות למצוא 2,500 נוסעים שירדו מהספינה המדוברת.

על פי התקשורת בארה"ב, החולה שמת בגלל הקורונה הוא בן 71, תושב העיר רוקלין, שהיו לו מעט מחלות רקע לפני שעלה על הספינה ונדבק בנגיף.

לפי הדיווח, הוא נדבק בספינת התענוגות "גרנד פרינס", שחזרה לפני כשבועיים ממקסיקו, לאחר מסע של 11 יום מסן פרנסיסקו, כל האנשים שהיו בספינה הזו נכנסו גם הם לבידוד.

על כן, מושל קליפורניה, גאוואין ניסום, החליט להכריז על מצב החירום, כשהוא מסביר כי הוא עושה זאת על מנת להקל על הסוכנויות לרכוש ציוד אלמנטרי שיעזור לטפל בחולים.

עוד אמר המושל, כי 11 מהנוסעים ועוד 10 אנשי צוות שנמצאים על הספינה כעת גילו תסמיני 'קורונה'. הרשויות מתכוונות גם לבדוק עוד 62 נוסעים מהמסע הקודם למקסיקו, שנותרו על הגראנד פרינסס במסע שלה להוואי וחזרה. נוסעים אלו התבקשו להישאר בבידוד בחדריהם.

לפי מה שידוע כעת, היו כ-2,500 נוסעים שירדו מהספינה, ולפי המושל ההערכה היא שיותר מחצי מהם גרים באזור קליפורניה. כעת עושות הרשויות מאמץ לאתר את כל הנוסעים הללו ולבדוק אם גם הם נדבקו.

ישראלים שהיו על ספינת הקורונה (דוברות)

כרגע, הספינה המדוברת נשארה על מים בינלאומיים - כפי ההוראות שקיבלו אנשי צוות האונייה, כל זה כדי לאפשר למערכת הבריאות המקומית לעלות לספינה ולאתר חולים ב'קורונה', במעבדה ניידת.

יצויין, כי החברה שמפעילה את ספינת התענוגות הזו, היא אותה החברה שהפעילה את 'ספינה הקורונה', "דיימונד פרינסס", עליה כאמור היו ישראליים רבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר