העלייה בתחלואה

נתניהו לראש המל"ל: לדון על הידוק אכיפת ההנחיות

בעקבות העלייה בתחלואה והתפשטות ה'קורונה' הנחה ראש הממשלה נתניהו את ראש המל"ל מאיר בן שבת לכנס דיון עם שרי הפנים והבט"פ, כדי להדק את אכיפת ההנחיות (אקטואלי)

בן שבת, נתניהו ודרעי (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בעקבות העלייה בתחלואה והתפשטות נגיף ה'קורונה' ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את ראש המל"ל מאיר בן שבת לכנס דיון עם שר הפנים אריה דרעי, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ובכירים נוספים, כדי להדק את אכיפת ההנחיות.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר כי "לאחר ששוחח עם שר הבט"פ ושר הפנים, כי ראש המל"ל יכנס דיון עם שר הפנים, שר הבט"פ, מ"מ מנכ"ל רה"מ, מנכ"ל הבריאות, המפכ"ל, נציגי היועמ"ש ויו"ר השלטון המקומי במטרה להדק את האכיפה בעקבות העלייה בתחלואה".

במשרד החינוך עדכנו היום כי מספר החולים במערכת החינוך עומד על 407 - תלמידים ועובדי הוראה, מתוך כ-2,300,000 תלמידים וכ-200,000 עובדי הוראה. עוד נמסר כי 139 מוסדות סגורים, מתוך כ-5,200 בתי ספר וכ-20,000 גני ילדים, כמו כן 21,877 עובדי הוראה ותלמידים נמצאים בבידוד.

דברי שר הבריאות, היום (צילום: לע"מ)

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר היום כי "העלייה בתחלואה הופכת להיות אירוע דרמטי! אנחנו מתקדמים בקצב טיסה ליותר מ-200 חולים ביממה. זהו שינוי כיוון. אחרי שהיינו ברגיעה מסויימת, הזלזול בהנחיות הביא לעלייה הזאת".

"אין כאן קסם", הבהיר השר אדלשטיין, "אם מתייחסים להנחיות כאל המלצה – הקורונה לא תעזוב אותנו. כל כך פשוט. הדרך האפקטיבית ביותר לטפל בנגיף בלי להזיק לכלכלה היא אכיפה קפדנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר