"שמועות שקריות"

ב"ב: מלמד בחיידר נדבק; כיתות ד' וח' ייכנסו לבידוד

מלמד בת"ת בבני ברק התגלה כי נדבק בנגיף הקורונה, וחלק מהתלמידים ייכנסו לבידי. בעירייה מכחישים את השמועות, כי המלמד ידע שיש לו קורונה, ובכל זאת הוא בא ללמד (אקטואלי)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מלמד בתלמוד תורה 'אוהל תורה' בעיר בני ברק, התגלה כי נדבק בנגיף הקורונה, וחלק מהתלמידים ייכנסו לבידוד. בעירייה מכחישים את השמועות, כי המלמד ידע שיש לו קורונה, ובכל זאת בא ללמד.

מלמד בכיתות ד' וח' ב'אוהל תורה' בבני ברק, ערך היום (ראשון), בדיקת קורונה, ונמצא חיובי לנגיף, בעקבות כך הודיעו לתלמידי הכיתות שעליהם להיכנס לבידוד מניעתי.

בשעה האחרונה הופצה ברחבי הרשת, ידיעה כי המלמד ידע כי הוא נדבק בנגיף, ואף על פי כן הגיע לחיידר כדי ללמד.

בעיריית בני ברק דוחים את השמועות ומסבירים: "בניגוד לפרסומים חסרי אחריות ונעדרי שחר, מהרגע בו לא חש המלמד בטוב, שהה בבידוד ולא הגיע לתלמוד תורה בהתאם לכללי הבטיחות המחמירים".

"אנו קוראים להימנע ככל האפשר מהפצת ידיעות ומידע שאינו מבוסס ובמרבית המקרים, גם חוטא לאמת".

חיטוי כיתה במוסד חינוכי נגוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"שוב ושוב, הנתונים מחייבים את כולנו לעשות הכל כדי לקטוע את מעגלי ההדבקה. עטיית מסכה, הקפדה על ריחוק 2 מטרים ושמירה אחראית על חובת בידוד מוחלטת - לחייבים בכך. היום יותר מתמיד, לקטוע את מעגלי ההדבקה - זו האחריות של כולנו".

יצוין, כי מחצות נוספו 126 חולים ומספרם הכולל מאז פרוץ הנגיף עומד על 20,778, מחצות החלימו 30 איש ומספר המחלימים עומד על 15,694, אין שינוי במספר המונשמים והנפטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר