מחוסנים יפטרו מבידוד

שר הבריאות ניצן הורביץ: "השמיים יפתחו"

שר הבריאות אמר הערב כי לנוכח גל התחלואה הגדול והעובדה שכבר לא ניתן למנוע את התפשטות האומיקרון באמצעות סגירת השמים, צפויים השמים להיפתח (קורונה)

ניצן הורביץ (צילום: פלאש 90)

שר הבריאות ניצץ הורוביץ אמר בראיון הערב (ראשון) לחדשות כאן, כי ההערכה היא שהשמים יפתחו כי אין כבר טעם לעצור את הכניסה מחו"ל לנוכח התחלואה בישראל: "ברגע שההדבקה מתפשטת, אין טעם לעצור את הכניסה מחו"ל. פתיחת השמיים לא תיקח הרבה זמן, ייתכן שבשבוע הבא. דנים גם בביטול הבידוד למחוסנים".

דבריו של הורביץ בדבר ביטול בבידוד למחוסנים נראים כבר מציאותיים ביותר לנוכח החשש לגל בידודים רחב במיוחד. כבר כיום יש 85 אלף חייבי בידוד בישראל וההערכה שהמספר יכפיל את עצמו בתוך כשבוע ובעוד כשבועיים שלושה יעמוד על מעל ל-600 אלף מבודדים דבר שיגרום לנזק חמור למשק.

לנוכח זאת על פי הדיווח בחדשות 12, במשרד הבריאות ימליצו מחר לראש הממשלה נפתלי בנט להעניק פטור מבידוד למחוסנים שנחשפו לחולים באומיקרון. על פי ההערכות, המתווה לא יאושר באופן מיידי אלא ייושם בתוך שבוע עד עשרה ימים.

בתחילה עלתה הצעה לקצר את הבידוד בלבד באמצעות בדיקות מהירות אך הוחלט בשלב זה לוותר על כך בשל העומס הכבד שייגרם מהביקוש לבדיקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר