במסיבת עיתונאים

הורביץ: "לא נשלח שוטר לכל אדם בנפרד"

בכירי משרד הבריאות התכנסו למסיבת עיתונאים בה הם מתייחסים לגל החמישי שמספריו מטפסים מיום ליום. הורביץ הצהיר: "זה לא שפעת, אסור להקל ראש באומיקרון" (קורונה)

(צילום: משרד הבריאות, לע"מ)

בכירי משרד הבריאות ערכו הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים בנושא הצעדים הבאים להתמודדות עם הגל החמישי של וריאנט האומיקרון. בממשתתפים, שר הבריאות ניצן הורוביץ, מנכ"ל המשרד פרופ' נחמן אש, פרויקטור הקורונה סלמאן זרקא וראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס.

את מסיבת העתונאים פתח שר הבריאות הורוביץ והכריז: "המצב בשליטה, הרבה יותר טוב ביחס לעולם. זו לא שפעת ואסור להקל ראש באומיקרון. גם עכשיו נמשיך לחיות לצד הקורונה".

הורוביץ אמר, כי "בשבועות הקרובים נדע יותר על המסוכנות של הזן הזה. צריך לשנות תפיסה. אין פה מקלות או גזרים, אנחנו פועלים מול אזרחים ומסתכלים על הנתונים והמציאות בשטח. אנחנו נערכים לכל האפשרויות, ולא שולפים מהמותן ופועלים מתוך היסטריה. בשבועות הקרובים נדע יותר איך מתנהג האומיקרון, מה המסוכנות שלו ומה נדרש מאיתנו לעבור גם את הגל הזה בהצלחה".

"נמשיך לנקוט באמצעי זהירות הכרחיים לשמירה על הבריאות ונמשיך לשמור גם על הפרנסה, על החינוך של הילדים, התרבות ושגרת החיים. גם זה חלק מהבריאות. אנחנו חייבים לראות את כל התמונה. קודם כל הגנה על הבריאות ומניעת הדבקה ותחלואה וגם שמירה על הכלכלה והדמוקרטיה הישראלית", הצהיר השר.

הורביץ אמר כי "אין סיבה לדבר שוב ושוב על סגרים והשבתות משק, זה לא על הפרק. הציבור לחוץ מספיק, אין צורך להלחיץ יותר. גל האומיקרון שונה מקודמיו. מה שאנחנו עושים זה ניהול סיכונים שקול ואחראי. אנחנו מחויבים לפרנסה, חינוך ושגרה שפויה ככל האפשר. המטרה שלי גם בגל הזה, הי לעשות מאמץ עילאי כדי לאפשר לימודים פרונטליים בכיתה".

לקראת מסיבות סוף השנה למניינם בסוף השבוע הקרוב אמר קרא הורוביץ לאזרחים "לשמור על עצמם, צריך למנוע הדבקה של אנשים אחרים, זו אחריות אישית, אנחנו לא נשלח שוטר ופקח לבדוק כל בן אדם. תנהגו באחריות כלפי עצמכם והסובבים אותך", אמר הורוביץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר