דרישה לקיצור נוסף

פרופ' אש: בוחנים קיצור בידוד לאנשי רפואה

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, אמר היום כי משרדו בוחן אפשרות לקיצור הבידוד לאנשי רפואה לחמישה ימים • בממשלה דורשים לקצר את הבידוד למאומתים שוב (קורונה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות בילינסון)

במהלך ביקור בבית החולים בילינסון, אמר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש כי הם "בוחנים את האפשרות לקצר את הבידוד לעובדים מאומתים במוסדות רפואה ובתפקידים חיוניים אחרים, ונעשה זאת באחריות".

דבריו של מנכ"ל משרד הבריאות באים ברקע דרישה מצד מספר שרים לקצר את הבידוד למאומתים עוד יותר, לאחר שבשבוע בעבר קוצר הבידוד ל-7 ימים במקום עשרה.

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון אמרה במהלך הדיון היום (ראשון) כי "הילדים מתמודדים עם הפרעות אכילה, צונאמי של בריאות הנפש ועוד... הכול בגלל בידודים מיותרים. צריך לקבל באומץ את ההחלטה שמי ששלילי יחזור ללמוד ומי שחיובי ילך הביתה. בידיים של משרד הבריאות לעשות את זה עכשיו".

שר החקלאות עודד פורר אמר כי "חייבים להפסיק לגרור רגליים ולקבל באופן מיידי החלטות שמתאימות את ימי הבידוד לזן הנוכחי. אני מבקש לקצר את ימי הבידוד באופן מיידי ולהעניק לשרים סמכויות לפטור מבידוד עובדים חיוניים שאין להם תסמינים, אחרת נמצא את עצמנו תוך זמן קצר עם בעיות בשרשרת האספקה".

גם שרת הכלכלה אורנה ברביבאי הצטרפה לדברים ואמרה כי "מי שבריא שימשיך בשגרה שלו". השרה קארין אלהרר אמרה כי "לילדים יש מצוקות קשות שחייבים לטפל בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר