הגל השישי

עלייה דרמטית במספר הנדבקים החדשים

14,460 בני אדם אובחנו אתמול כמאומתים, זאת לעומת 12,929 נדבקים חדשים יממה לפני כן. מקדם ההדבקה ממשיך אף הוא לעלות, ועומד כעת כבר על 1.33 (קורונה)

(צילום: שאטרסטוק)

המגיפה שבה ומתפשטת: 14,460 בני אדם אובחנו אתמול (שני) כמאומתים קורונה, זאת לעומת 12,929 נדבקים חדשים יממה לפני כן. כך עולה מנתוני משרד הבריאות. מקדם ההדבקה ממשיך אף הוא לעלות, ועומד כעת כבר על 1.33.

לעומת נתונים אלו, מספר החולים הקשים שמאושפזים בבתי החולים דווקא בירידה. היום לפי הנתונים מאושפזים 320 חולים קשים, לעומת 336 אתמול. מתוכם 138 מונשמים. עם זאת נראית עלייה ניכרת כן במספר החולים הקשים החדשים שמאושפזים בכל יום: ביום שני לפני שבוע אושפזו 17 חולים חדשים, ואתמול אושפזו 33 חולים קשים בבתי החולים.

גם מספר הנפטרים השבועי מוסיף להיות נמוך והשבוע נפטרו 15 בני אדם בלבד מהנגיף.

לנוכח העלייה בגל התחלואה, ביטול חובת המסכות בשטחים סגורים נדחית למועד בלתי ידוע. ראש הממשלה נפתלי בנט אמר אתמול בהתייחסו לעלייה בתחלואה של הנגיף: "בשלב זה נשמור על המסכות, שהוכחו ככלי הכי אפקטיבי. אם אתה עוטה מסכה ובכל זאת נדבק, הסבירות שתחלה באופן קשה קטנה יותר. המסכה והחיסון הם הכלים הכי חזקים, וכל עוד לא מדובר על וריאנט חדש - אנחנו נכנסים לעידן אנדמי, שבו אלו החיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר