רבה של העדה הבוכרית

דיין האמת: הגאון הרב פנחס הכהן רבין זצ"ל

הבוקר (ראשון) נפטר לבית עולמו רבה של העדה הבוכרית, הגאון הרב פנחס הכהן רבין זצ"ל, והוא בן 80 בפטירתו. הלוויתו תצא בשעה 12:30 בבני ברק, בדרכה להר המנוחות (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הגאון הרב פנחס הכהן רבין זצ"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

ברוך דיין האמת: הבוקר (ראשון) נפטר לבית עולמו רבה של העדה הבוכרית, הגאון הרב פנחס הכהן רבין (חיימוב) זצ"ל, והוא בן 80 בפטירתו.

המנוח זצ"ל נולד בירושלים לאביו הגאון הרב בן ציון רבין זצ"ל ובמשך עשרות שנים התגורר ברחוב דסלר בבני ברק, כאשר המשיך את אביו וסבו ששימשו כרבני העדה הבוכרית.

הגר"פ רבין זצ"ל עם הראשל"צ הגר"י יוסף (באדיבות המשפחה)

בבחרותו, למד בישיבת כפר חסידים ובישיבת פורת יוסף והיה נחשב תלמיד קרוב לרבה של רמת השרון הגר"י אדלשטיין זצ"ל, וכן היה בקשרי ידידות עם שכנו הגרב"ד פוברסקי.

את דירת הוריו ברחוב וסרמן הפך לבית כנסת, וכן הקים בית כנסת ברחוב בן זכאי 43.

הגר"פ רבין זצ"ל עם הראשל"צ הגר"י יוסף (באדיבות המשפחה)

מקורבו הזמר אבי בן ישראל אומר ל'כיכר השבת' כי המנוח היה "שתקן גדול, לא הוציא מילה מיותרת, לא דיבר לשון הרע מעולם. חילק מתן בסתר לאלפים. היה בר הסמכא עד ימיו האחרונים בעדה הבוכרית".

בניו הם הגאון הרב בן ציון רבין - דיין בפ"ת, עו"ד אלישיב רבין ואיש העסקים מאיר רבין. גיסו הוא הגאון רבי אברהם סאלים ראש ישיבת 'מאור התורה'.

הגר"פ רבין זצ"ל (באדיבות המשפחה)

מידי שבת בשבתו בנו מאיר רבין עורך סעודה שלישית מפוארת לבחורי ישיבת פוניבז' במטרה שבני הישיבות ילמדו טוב יותר במוצאי שבת.

הלווייתו תצא בשעה 12:30 מבית הכנסת "שערי בני ציון" ברחוב בן זכאי 43 בבני ברק בדרכה להר המנוחות בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר