בן חצי שנה

טרגדיה בברסלב: הילד נחמן רפאל היילפרין ז"ל

הלך לעולמו הילד נחמן רפאל היילפרין ז"ל, חצי שנה לאחר שנולד עם בעיה רפואית בליבו. אבי ספד לו: "נחי היהלום היקר שלי, תודה על הזכות שבחרת בנו לשמור עליך" (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה קשה בחסידות ברסלב לאחר שבשבת בבוקר נפטר בבית החולים הילד נחמן רפאל היילפרין ז"ל, חצי שנה בלבד לאחר שנולד עם בעיה רפואית בליבו.

הילד נחמן רפאל נולד כבן בכור להוריו האברך ר' יוסף שמעון היילפרין ולרעייתו בת למשפחת פוקסברומר מרמה ג' בעיר בית שמש, ובשל מצבו נערכה שמחת הברית רק כעבור תקופה לאחר היוולדו.

בצאת השבת כתב אביו ר' יוסף שמעון דברי הספד קצרים וכואבים. "נחי היהלום היקר שלי, תודה לך על הזכות שבחרת בנו ההורים לשמור עליך יהלום יקר. לימדת אותנו בתקופה הזאת את מה שלא למדנו בחיים".

עוד הוא כתב. "לראות אותך סובל ומתייסר, יחד עם החיוך שלא ירד ממך, לימד אותנו לחייך בכל מצב שעוברים, וששום דבר בחיים לא אמור להוריד מאיתנו את החיוך. נשמה טהורה, תפעל בשבילנו ובשביל כל מי שהתפלל עבורך ועשה לכל עם ישראל שתיהיה לנו שנה טובה ומתוקה ורק טוב".

יצויין כי האב אשר שהה בראש השנה באומן, שם הוא העתיר בתפילה על בנו, הספיק לחזור בערב שבת לישראל, ומאז הוא שהה לצד מיטת בנו.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר