טרגדיה קשה

'שחה באגם ולא יצא': צעיר חרדי טבע למוות

נריה ארנבייב ז"ל, בן 20 מרובע קווינס שבניו יורק, שחה באגם באריזונה ונקלע למצוקה; כוחות המשטרה והחילוץ סרקו את מי האגם אך כעת מגיעה הבשורה הקשה על מציאת גופתו (חרדי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

גופתו של צעיר חרדי ששחה אמש באגם 'פלזנט' שבמחוז מריקופה באריזונה, נמצאה לאחר שחיפושים נרחבים התנהלו אחריו.

הנער החרדי, נריה ארנבייב ז"ל בן ה-20 תושב רובע קווינס שבניו יורק, שהה באריזונה ככל הנראה לצורך חופשת חג הפסח, כאשר חרדים רבים מגיעים מניו יורק וניו ג'רזי למדינות באזור זה, שהינו חם יותר ובעל מזג אוויר נעים. אגם פלזנט משמש משפחות רבות ללינת שטח ('קמפינג'), לשייט ולשחייה.

אתמול (ראשון) אחר הצהריים (שעון מקומי), דיווחה סוכנות הכיבוי והחילוץ המקומית כי החלה בסריקות אחר אדם שהיה מעורב בתאונת שייט וטרם יצא מהמים.

לפי דיווח באתר המקומי FOX10, בתחילה האמינו כי באגם התרחשה התנגשות בין שתי סירות. לאחר כחצי שעה שבה חיפשו צוללנים אחריו, הוחלט להעביר את המשימה לתחנת המשטרה של מחוז מריקופה.

אגם פלזנט, מראה כללי (צילום: Shutterstock)

קפטן מארק ברבי מסוכנות הכיבוי הסביר כי כרגע מאמינים ש"זו לא הייתה התנגשות של הסירה. מספר אנשים היו על סירה אחת שעגנה. כמה אנשים שחו במים ואדם אחד היה במצוקה. האיש מוכרז כנעדר ותחנת המשטרה תטפל בתקרית מכאן", הסביר בארבי והוסיף כי "החברים לא הצליחו להגיע אליו בזמן".

"חלף זמן מאז שטבע כנראה, ועד שהחברים התקשרו למוקד החירום ועד שהגיעה אליהם סירת הכיבוי שלנו, האדם הזה כבר היה מתחת למים זמן מה", אמר בארבי.

בסוכנות החילוץ הזהירו את ההמונים שמגיעים למקום בתקופה זו. "תמיד כדאי כשנמצאים על המים, להחזיק טלפון סלולרי בהישג יד, ולכולם צריך להיות אביזר ציפה כגון גלגל ים".

סמל קלברט ג'ילט מתחנת המשטרה הוסיף ותיאר את הסיטואציה: "היה לנו איש בגיר ששחה מהסירה לחוף וניסה לשחות בחזרה. הוא ירד אל מתחת למים ולא עלה מחדש. התקרית הזו אירעה באזור אגואה פריה של אגם פלזנט. מפקדי המשטרה משתתפים כעת בסריקות".

בדקות האחרונות (שני) התקבלה הבשורה הקשה על מציאת גופתו של נריה ז"ל, לאחר הסריקות הממושכות במי האגם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר