אבל בחיפה

מזכיר הישיבה הוותיק: הרב שלמה ולדר זצ"ל

הרב שלמה ולדר ז"ל, מוותיקי תושביה החרדיים של חיפה, הלך לפנות בוקר לעולמו, לאחר שנים בהן סבל ממחלות שונות והוא בן 86 בפטירתו • לפני חצי שנה שיכל את בנו, חיים (דיין אמת)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב שלמה ולדר זצ"ל (צילום: שאטרסטוק)

מהעיר חיפה מגיעה הבשורה המרה על לכתו של אחד מוותיקי העיר, הרב שלמה ולדר זצ"ל, ששימש במשך שנים ארוכות כמזכיר הישיבה המפורסמת מחיפה "תפארת ישראל".

הרב ולדר נולד לאביו ר' משה אלתר זצ"ל, לפני 86 שנים, והתחנך במוסדות החרדים בעיר, לאחר חתונתו, קבעו הזוג הצעיר את מושבם בעיר חיפה, סמוך ונראה לישיבת תפארת ישראל.

במשך השנים, עסק הרב ולדר בפיתוחה ושגשוגה של הישיבה, ובמקביל שלח ידו בפעולות חסד רבות ואף הקים ארגוני חסד לעזרה לנזקקים בעיר.

בשנים האחרונות הוא נחלש והיה נכנס לפרקים לאשפוזים ממושכים בעיר חולון - להשגחה רפואית, בני המשפחה לא עזבו אותו לרגע בעת שהייתו במקום.

אחד מתושבי חיפה הוותיקים מספר ל'כיכר השבת', "לא היה אחד בחיפה החרדית שלא הכיר את ר' שלמה, הוא היה בעל חסד של פעם, יהודי טוב ומתוק שרק חיפש היכן הוא יכול לעזור לאחרים, מדובר באבידה גדולה בשבילנו".

המנוח הותיר זרע ברוך השם, בנים, בנות נכדים ונינים, לפני כחצי שנה, הוא שיכל את בנו, חיים ולדר, ולפני יותר משלוש שנים, את נכדו, צביקי ולדר ז"ל.

מסע הלוויה יצא היום בשעה 12:00 מביתו ברחוב הרב מיימון 1 בחיפה לבית הקברות שדה יהושע - שער תמר, שם הוא ייטמן למנוחת עולמים.

ת.נ.צ.ב.ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר