אבל בקהילה

ההרוג בתאונת הקורקינט: משגיח כשרות, אב לתינוק בן חודש

הרב יצחק ביטון ז"ל, בן 25 בלבד, הוא ההרוג מתאונת הקורקינט החשמלי היום לפנות בוקר • רק לפני כחודש ילדה רעייתו את בנו השני • לפרנסתו עבד כמשגיח כשרות בבית מטבחיים (דיין האמת)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

טרגדיה בקהילה: הרב יצחק ביטון ז"ל, בן 25 בלבד, הוא ההרוג בתאונת הקורקינט החשמלי היום (שני) לפנות בוקר, כאשר נפגע מרכב, בשדרות בן גוריון פינת שד' יצחק רבין בעפולה.

המנוח גדל בעכו ולמד בישיבות מובחרות בירושלים, עד שעבר להתגורר בעיר עפולה עם אשתו וילדיו. רק לפני כחודש, ילדה רעייתו את בנם השני.

לפרנסתו עבד כמשגיח כשרות בבית המטבחיים בחיפה שם שימש כמנקר, ובני משפחתו מספרים כי למרות עבודתו הסיזיפית, הקפיד על קביעות עיתים לתורה.

בשעה 05:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על רוכב גלגינוע (קורקינט חשמלי) שנפגע מרכב, בשדרות בן גוריון פינת שד' יצחק רבין בעפולה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו של צעיר חרדי כבן 24.

חובש ביחידת האופנועים של הצלה אלחנן גולדשמידט סיפר: "הגעתי לזירת תאונת דרכים קשה מאוד בה רוכב קורקינט חשמלי, גבר כבן 24 נפצע אנושות לאחר שנפגע מרכב. למרבה הצער, עקב אופי הפציעות החמור, נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו של רוכב הקורקינט במקום. נהגת הרכב פונתה במצב קל באמבולנס המאוייש במתנדבי הצלה להמשך טיפול בבית חולים העמק בעפולה".

הפאראמדיקים של מד"א מיקה עוז ושימי פרג'י סיפרו: "ראינו על הכביש גלגינוע (קורקינט חשמלי) ובסמוך שכב צעיר כבן 24 מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, מיד ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב אשה כבת 40 שחשה ברע קיבלה טיפול רפואי ופונתה להמשך בדיקות בבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר