הסוף למותג

הבעלים של 'טוויטר' הכריז על פרידה מסמל הציפור הכחולה

מאסק צייץ: "תתכוננו להיפרד מטוויטר כפי שהכרתם" ופרסם סרטון שבו לוגו הציפור של הרשת התחלף ב-X מהבהב במטרה להיות "אפליקציה של הכל" (דיגיטל)

יהודה גל | כיכר השבת |
מאסק והציוץ על הלוגו החדש (צילום: צילומסך טוויטר @elonmusk)

אילון מאסק, הבעלים של רשת טוויטר ואחד האנשים העשירים בעולם, לא מפסיק להנפיק כותרות ודיווח הבוקר (ראשון) בסדרת ציוצים כי הוא מתכנן לשנות את המיתוג המוכר של הרשת החברתית. "בקרוב נגיד שלום למותג טוויטר ובאופן הדרגתי לכל הציפורים" כתב מאסק.

מאסק בעבר כבר הביע רצון להפוך את הרשת החברתית ל"אפליקציה של הכל", הכוונה להפעיל אפליקציה שמציעה למשתמשים שורה ארוכה של שירותים כמו תשלומים, הזמנת אוכל ועוד,

מאסק פרסם ציוץ נוסף וכתב: "צבעו את זה בשחור", ולאחר מכן פרסם סרטון קצר בו נראה כי הציפור הכחולה והמוכרת מהבהבת ומשתנה ללוגו של האות X, חברת האם שבבעלותו שזהו שמה הרשמי.

הרשת החברתית טוויטר, הוקמה בשנת 2006 ונרכשה על ידי מאסק בשנה שעברה תמורת 44 מיליארד דולר אחרי מאבק משפטי מתוקשר.

מעניין לציין שבאתר טוויטר נכתב כי הלוגו של החברה, שציפור עומדת במרכזו, הוא "הנכס המזוהה ביותר שלנו" כעת נראה שסופה של הציפור הכחולה מתקרב.

בתוך כך, ביום שישי הודיעה רשת טוויטר כי בכוונתה להטיל בקרוב מגבלות על מספר ההודעות הישירות (DMs) שמשתמשים שאינם משלמים על שירות טוויטר בלו , יכולים לשלוח ביום, במטרה "להפחית את הספאם". עדיין לא ברור מה תהיה מכסת ההודעות היומית שתאושר ומתי המהלך ייצא לפועל.

לפני מספר שבועות החליטה הרשת החברתית להגביל את מספר הציוצים שמשתמשים יכולים לקרוא ביום, זאת במטרה להיאבק בבוטים שקוצרים מידע עבור חברות בינה מלאכותית ופוגעים בחוויית השירות של המשתמשים האמיתיים. לפי ציוץ של מאסק, מכסת הציוצים היומית של בעלי המנוי טוויטר בלו - גבוהה פי עשרה מזאת של משתמשים שאינם משלמים וכרגע, רוב המשתמשים בחרו שלא לשלם על המנוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר