שיחות סגורות

עובדים עלינו: אלו המחירים שיעלו ברשתות המזון למרות ההבטחות

רשתות המזון הגדולות הודו כי יעלו מחירים על אף שאמרו לעיתונאים אחרת • הסיבה: אין ברירה, חייבים מוצרים על המדפים. ומה עם אוסם? (צרכנות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

עצוב וקשה להאמין אבל בעיקר הגיוני. על פי פרסום ראשון ב"תוכנית חיסכון" הערב (חמישי) של מעיין פרתי, ‏בשיחות סגורות עם בכירים ברשתות השיווק, הם הודו כי שיקרו בנוגע לכך שלא יאשרו את עליית המחירים. הסיבה פשוטה ועצובה: מדובר ביבואנים רבים ואי אפשר להישאר בלי סחורה על המדפים. הרי אף אנחנו הקונים לא נרצה להישאר בלי מוצרים..

אומנם רמי לוי, יוחננוף, ויקטורי, יינות ביתן, אושר עד ועוד שלל רשתות הצהירו לעיתונאים כי לא יעלו מחירים אך בסופו של דבר הם לכאורה כן ייקרו את המחירים.

נכון לעכשיו נראה כי רק רשת שופרסל תמשיך להילחם על העלאת המחירים ולא תקבל סחורה מהחברות שייקרו מוצרים.

על פי אתר חדשות 12 אוסם תייקר את המחירים בצורה כזו שיפסיקו את ההנחות שנהגו לעשות עד כה. המוצרים שנשלם עליהם בשל ביטול המבצעים הם גם המוצרים הנקנים ביותר של אסם: קרקרים, פתיתים, פסטה, קטשופ, סלטים וביסקוויטים.

כפי שהתפרסם אתמול (רביעי) ב"תוכנית חיסכון" של חדשות 12, ספקיות מזון רבות פונות לרשתות השיווק ומבקשות העלאות מחירים נוספות, מה שעלול להוביל למחסור חמור בחלק מהמוצרים כבר בימים הקרובים. למרות הבקשה, ברשת שופרסל, הגדולה ביותר בשוק, כאמור, הודיעו לכל הספקים כי לא יאשרו את העלאות המחירים. המשמעות היא שרשת שופרסל לא תקבל סחורה וייתכן מחסור בפריטים מסוימים שלא יופיעו על המדפים.

תגובת אסם לכיכר השבת על הטענה שיעלו מחירים ויפסיקו את המבצעים: "לאסם נסטלה ישנם עשרות מבצעים ברשתות השיווק השונות המשתנים מעת לעת. כבר בראשית חודש פברואר אסם נסטלה הודיעה על ביטול עליית המחירים".

תגובת רשתות השיווק הנוספות טרם נמסרו לכיכר השבת, ככל שיימסרו – נפרסמם במלואם.

מה יקרה בפועל? נחיה ונראה, ה-1 בנובמבר כבר נראה באופק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר