איקאה חוגגת עשור: "מבטיחים להתרחב"

איקאה ישראל, בבעלות מתיו ברונפמן, מציינת עשור למותג בישראל. ברונפמן קיים מסיבת עיתונאים יחד עם הבעלים שלום פישר: "נפתח חנות טובה יותר בנתניה" ● "כאשר הגעתי לישראל בעקבות השריפה, נדהמתי מהיקף הכיסוי בתקשורת הישראלית ומהעוצמה שבה האירוע התקבל בציבור הישראלי"

איקאה ישראל, בבעלות מתיו ברונפמן, מציינת עשור למותג בישראל: עד היום ביקרו בחנויות איקאה יותר מ- 23 מיליון איש והכנסות של למעלה מ- 4 מיליארד שקל. בתום עשר שנות פעילות איקאה מחזיקה בנתח של 8.3% משוק הרהיטים.

על-פי נתוני החברה שיעור המודעות הנעזרת למותג בישראל הוא 98%, לעומת 2% טרם פתיחת החנות הראשונה בנתניה בשנת 2001. יש לציין כי נתון זה מהגבוהים ביותר עולם. עוד ניתן לזהות גידול במכירות הרשת, כאשר בשנת 2001, שנה הראשונה למותג בארץ, היקף הפדיון השנתי עמד על 211 מיליון שקל, ובסוף שנת 2010 הסתכם בכ- 678 מיליון שקל.

מתיו ברונפמן, בעלי איקאה, אמר במסיבת עיתונאים שנערכה יחד עם הבעלים שלום פישר: "ללא ספק השנה האחרונה לפעילותה של איקאה בישראל הייתה מיוחדת ומאתגרת. כאשר השקנו את החנות בראשון לציון, הנחנו שזו תהיה התחלה טובה לשנה העשירית לפעילותנו ואכן החנות חשפה את המותג לצרכנים חדשים והביאה את החזון של איקאה לאזורים חדשים בישראל. בעודנו עם הפנים להקמת החנות השלישית בצפון, באה השריפה וטרפה את תוכניותינו. עם זאת, אני מאמין שמהחוויה הזו נצא מחוזקים.

הנחתי את הנהלת החברה לפתוח את חנות נתניה במהירות האפשרית מבלי לעכב את הקמת החנות השלישית ואני שמח להודיע, כי במחצית הראשונה של 2012 תפתח חנות חדשה וטובה עוד יותר בנתניה ובסוף 2013 תעמוד חנות שלישית של איקאה בצפון.

"כאשר הגעתי לישראל בעקבות השריפה, נדהמתי מהיקף הכיסוי בתקשורת הישראלית ומהעוצמה שבה האירוע התקבל בציבור הישראלי. ללא ספק תגובות אלה משקפות עד כמה המותג חדר לליבותיהם של הישראלים וחולל כאן שינוי. ואכן איקאה הובילה שינויים רבים: היא הביאה בשורה צרכנית, הפכה לעוגן באזור התעשייה והמסחר של פולג ויצרה יותר מ-500 מקומות עבודה בראשון לציון. יתרה מכך, איקאה מממשת את חזונה ליצור חיי יומיום טובים יותר, לא רק בכך שהיא מספקת רהיטים מעוצבים במחירים טובים, אלא בכל רבדי פעילותה: ביחסה ללקוחות, ביחסה לעובדיה וביחסה לשותפים שלה.

"מעל לכל חזון זה בא לידי ביטוי במחויבותה ארוכת הטווח לאקי"ם ולבעלי המוגבלויות בישראל. איקאה הפכה דוגמא למעסיקים אחרים על-ידי קליטתם של עובדים בעלי מוגבלויות, כאשר היא מתייחסת אליהם כאל שווים ומאפשרת להם להיות אזרחים יצרנים ובעלי גאווה עצמית. איקאה כיום מעסיקה עובדים בעלי מוגבלויות וזהו אחד מההישגים שאני הכי גאה בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר