פלאפון מעניקה מחשב נייד HP מתנה ברכישת 2 מכשירי פלאפון כשרים

איתמר אלטלף, מנהל אגף השיווק בחברת פלאפון: "פלאפון גאה להיות החברה הראשונה המציעה לציבור החרדי מבצע ייחודי וחסר תקדים, בו ניתן ליהנות גם ממכשירים חדשניים במחירים אטרקטיביים וגם ממחשב נייד מתנה בזיכוי מלא". כל הפרטים על המבצע החדש (צרכנות, חדשות-כלכלה)

חברת פלאפון ממשיכה להפתיע, ויוצאת בימים אלה במבצע ייחודי וחסר תקדים לציבור החרדי, במסגרתו רוכשים שני מכשירי סמסונג טאץ´ כשרים ומקבלים מתנה מחשב נייד מתקדם מתוצרת חברת HP בזיכוי מלא. המחשב הנייד של HP מדגם EJ 110-3695 מאפשר להיות מעודכנים בכל מקום ולעבוד בבית, בכולל ובמשרד. שווי המתנה כ- 1,600 שקל.

המצטרפים למבצע ייהנו, בנוסף למחשב נייד מתנה, גם מחבילת דקות ענקית הכוללת 3000 דקות בכל מכשיר, לקומות הכשרות בכל הרשתות, למכשירים נייחים ובין מנויי הלקוח. המבצע מוגבל למחשב אחד ללקוח והינו עד גמר המלאי.

איתמר אלטלף, מנהל אגף השיווק בפלאפון אמר: "פלאפון היא חברה פורצת דרך וקשובה לצרכי המגזר החרדי. גם הפעם חשבנו על צרכי המגזר בתקופת הקיץ והחלטנו להיות הראשונים שמעניקים מתנה כה חיונית לרוכשים שני מכשירי פלאפון בקומה הכשרה שתאפשר להם להיות בקשר עם העבודה גם בבית".

עוד הוסיף אלטלף "מבצע זה מהווה נדבך נוסף בסדרת מהלכים ומבצעים המבוססים על היכרות מעמיקה עם הלקוח החרדי. אנחנו מביטים תמיד על הציבור החרדי כמגזר אסטרטגי ומשקיעים משאבים רבים בכדי להציע ללקוחות החרדיים את השירות והטכנולוגיה המתקדמים ביותר".

למחשב הנייד של- HP מסך 10.1 אינץ´, מקלדת בגודל 92% מגודל מלא, מערכת הפעלה, Windows® 7 מעבד ,Intel Atom N280 זכרון 1 ,GB כונן דיסק של 250 ,G קורא כרטיסים 5 ב- 1, משקל 1.17 ק"ג, 3 חיבוריUSB . ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר